دوران سربازی بستری برای ارائه آموزش‌های بازارمحور به جوانان است
کد خبر: 4103126
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران:

دوران سربازی بستری برای ارائه آموزش‌های بازارمحور به جوانان است

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران گفت: دوران خدمت سربازی بستر مناسبی برای ارائه آموزش‌های مفید و بازارمحور به این سرمایه‌های انسانی است تا پس از پایان خدمت وارد بازار کار شوند.

به گزارش ایکنا از مازندران، سید حسین درویشی، مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای مازندران،  ۷ آذر  در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار کرد: هفتم آذرماه هر سال یادآور دلیرمردان فراموش نشدنی نیروی دریایی است که در یک نبرد تاریخی کتاب زرین افتخارات دریادلان را مزین به پیروزی شصت و هفتمین روز شروع جنگ تحمیلی کردند.

وی به اهمیت مهارت‌آموزی سربازان وظیفه پرداخت و گفت: دوران خدمت سربازی بستر مناسبی برای ارائه آموزش‌های مفید و بازارمحور به این سرمایه‌های انسانی است تا پس از پایان خدمت وارد بازار کار شوند.

درویشی در خصوص عملکرد این اداره کل در سال جاری در حوزه مهارت‌آموزی سربازان وظیفه نیروی دریایی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تا‌کنون ۴۳۹ سرباز وظیفه در ۱۵ رشته آموزشی ۵۰ دروه مهارتی را طی کردند که این مهم در ۲۷ کارگاه آموزشی به تحقق پیوست.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران با اشاره به تعداد کارگاه‌های آموزشی به تفکیک نوع نیروی نظامی اشاره کرد و گفت: سهم مشارکت نیروی دریایی سپاه دو کارگاه آموزشی، نیروی دریایی نیروی انتظامی ۱۰ کارگاه آموزشی و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ۱۵ کارگاه است.

انتهای پیام
captcha