۵ نماینده چهارمحال‌وبختیاری به آزمون شفاهی بخش معارفی معرفی شدند
کد خبر: 4103396
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱

۵ نماینده چهارمحال‌وبختیاری به آزمون شفاهی بخش معارفی معرفی شدند

نتایج مرحله مقدماتی بخش معارفی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اعلام شد و پنج نماینده از چهارمحال‌وبختیاری در میان معرفی‌شدگان اولیه قرار دارند.

مسابقات سراسری قرآن

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، نتایج مرحله مقدماتی بخش معارفی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که ۲۶ آبان‌ماه، به صورت برخط برگزار شده بود از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

بر این اساس، پنج نماینده از مجموع ۲۳ برگزیده آقا و خانم در چهارمحال‌وبختیاری در میان معرفی‌شدگان اولیه مرحله مقدماتی رشته‌های معارفی قرار دارند؛ «محمدتقی حسین‌پور»، «غلامحسین فاتحی» و «الهه مبینی دهکردی» در رشته نهج‌البلاغه، «سمانه غیاثی» در رشته صحیفه سجادیه و «سید حامد حجازی طاقانکی» در رشته تفسیر قرآن کریم، پنج نماینده برگزیده از استان در این مرحله هستند.

افراد معرفی شده که منتخبان مرحله مقدماتی از مرحله کشوری هستند برای حضور در مرحله نهایی مسابقات سراسری قرآن باید در یک آزمون شفاهی دیگر که به صورت برخط در اواخر آذرماه یا اوایل دی‌ماه برگزار می‌شود حضور یابند.

پس از آن آزمون، ۱۰ برگزیده از هر رشته برای حضور در مرحله نهایی معرفی می‌شود. مرحله نهایی بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن به میزبانی استان قم برپا خواهد شد.

در چهارمحال‌وبختیاری، امسال در مجموع ۱۷۷ بانو و آقا از استان در بخش معارفی این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند که از این تعداد، ۶۰ نفر در رشته نهج‌البلاغه، ۸۸ نفر تفسیر قرآن و ۲۹ نفر در رشته صحیفه سجادیه شرکت کردند و در نهایت ۲۳ خانم و آقا با کسب نمرات حدنصاب لازم، به مرحله مقدماتی راه یافتند.

انتهای پیام
captcha