آمادگی مدیریت شهری برای همکاری بیشتر با جامعه پرستاری
کد خبر: 4103469
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹

آمادگی مدیریت شهری برای همکاری بیشتر با جامعه پرستاری

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر اهمیت و جایگاه پرستاران و بی‌توجهی جامعه به مشکلات این قشر گفت: امروز جامعه نیاز دارد به پرستاران توجه بیشتر شود و مدیریت شهری تلاش می‌کند خدمات مطلوبی را به پرستاران ارائه دهد.

نرجس نیازمند، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر مقدس قم، نرجس نیازمند، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر قم، در شصت و چهارمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به‌روز پرستار و تبریک این روز به جامعه بزرگ پرستاری کشور اظهار کرد: لازم است از پرستاران به‌خصوص پرستاران خانم شهر کریمه اهل‌بیت(س) تقدیر ویژه‌ای انجام شود.

وی پرستاران را یکی از مظلوم‌ترین قشر جامعه دانست و افزود: با تاسف جامعه به مشکلات و آسیب‌های روحی پرستاران توجه نمی‌کند و این در حالی است که ساعت‌های کاری این قشر بدون تعطیلی تمام ساعت‌های روز را دربر می‌گیرد و در یک سال گذشته حتی مسائل رفت‌وآمد و غذا را برای این صنف سخت شده که خوشبختانه در حال حل شدن است.

رئیس کمیته بانوان و امور خانواده شورای اسلامی شهر قم بیان کرد: مدیریت شهری باید این قشر را در نظر داشته باشد و از شورای اسلامی شهر جای تقدیر داشته که این تخفیفات را برای این افراد در نظر گرفتند و تلاش می‌کنیم تا جایی که ممکن است از این سربازان خط مقدم سلامت حمایت کنیم.

وی سپس با قرائت لوح تقدیر از جامعه پرستاران و برگزاری مراسم تقدیر از پرستاران گفت: امروز جامعه نیاز دارد به پرستاران توجه بیشتر شود، زیرا همین توجه به جامعه بازگشته و سطح سلامت جامعه را ارتقاء خواهد داد.

انتهای پیام
captcha