تضعیف پیوند عمیق مردم و رهبری مهمترین هدف دشمن از طراحی اغتشاشات اخیر
کد خبر: 4103723
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۱
مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران بیان کرد:

تضعیف پیوند عمیق مردم و رهبری مهمترین هدف دشمن از طراحی اغتشاشات اخیر

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران به اقدامات اخیر دشمنان در ایران اشاره کرد وگفت: تضعیف پیوند میان مردم و رهبری مهمترین هدف دشمن از طراحی اغتشاشات اخیر بود.

حجت الاسلام طائب مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران

به گزارش ایکنا ازگلستان، حجت‌الاسلام حسین طائب، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، ۹ آذر در همایش جهادتبیین که در دانشگاه فرهنگیان گرگان برگزار شد، گفت: دشمن در این مرحله از جنگ ترکیبی بر روی رهبر معظم انقلاب متمرکز شده و از هر ابزاری برای شکستن پیوند عمیق مردم و رهبری استفاده کرد.

حجت‌الاسلام حسین طائب افزود: در این طراحی، دشمن با طرح سوال‌های انحرافی و تکرار پاسخ‌های غلط کوشید از رسیدن جواب صحیح به گوش مخاطب جلوگیری شود.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آن‌ها در پیش طراحی این توطئه‌ها به دنبال تضعیف جبهه مقاومت و همچنین جنگ روانی و آشوب‌آفرینی در کشور بودند تا مقاومت مردم ایران را بشکنند.

مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دلیل اصلی هراس دشمنان از طراحی این جنگ، حرکت رو به پیشرفت ایران در مسیر توسعه است و ارائه مدل جدیدی از حکمرانی بر پایه اسلام است.

مشاور عالی فرمانده سپاه همچنین ادامه داد: آمریکا به این نتیجه رسیده که قدرت نظامی ایران تهدید جدی برای آنان است و طبق تحلیل‌ها باید تا سال ۲۰۳۰ قدرت ما را مهار کنند و براساس همین تحلیل‌ها، به دنبال توطئه‌آفرینی هستند.

وی به پشت‌پرده آشوب‌های اخیر کشور اشاره کرد وگفت: تاکید بر حجاب اجباری و ایجاد دوگانگی حجاب اجباری و اختیاری در کنار تبدیل مشکلات اقتصادی به معضل اجتماعی، برنامه مشخص دشمنان برای سوء‌استفاده از شرایط کشور بود.

مشاور ویژه فرمانده سپاه افزود: طبق تحلیل سیا، برآورد آمریکا از اتفاقات ایران اشتباه بود و مخالفت با حجاب اختیاری و تبدیل‌شدن مشکلات اقتصادی به معضل اجتماعی، نقشه آنان را ناکام کرد.

وی گفت: اگر چه آنان به شکست در این توطئه اعتراف کردند، اما آشوب‌آفرینی علیه ایران را رها نمی‌کنند و از تمام ظرفیت‌های خود برای ضربه‌زدن به کشور ما استفاده خواهند کرد.

حجت‌الاسلام طائب ادامه داد: دشمنان می‌خواهند بر تقویم امنیتی ما سوار شوند و این سیاست را تا رسیدن به هدف نهایی خود ادامه خواهند داد.

وی گفت: در این شرایط سخت و دشوار، عمل به توصیه قرآن برای مجهزشدن به ایمان و عمل صالح چاره ناکام‌گذاشتن نقشه‌های شوم و شیطانی دشمنان است.

حجت‌الاسلام طائب به تلاش دولت سیزدهم برای حل مشکلات کشور اشاره کرد وگفت: در شرایطی که دولت قبل از حل برخی مشکلات ساده مانند تامین برق و گاز کشور ناتوان بود، در دولت فعلی علاوه بر حل مشکل فروش نفت، نیاز گازی کشور تامین شد و ضمن قطع نشدن جریان برق در گرمای تابستان، صادرات این انرژی‌ها نیز افزایش یافت.

حجت‌الاسلام طائب گفت: با وجود افزایش مصرف بنزین ناشی از تولید زیاد خودرو و افزایش سفر، نه تنها وابستگی ایران به بنزین وارداتی قطع شد بلکه نیاز بنزین در داخل تامین شد.

مشاور عالی فرمانده سپاه همچنین خبر داد: تبدیل ایران به صادرکننده پتروشیمی، گازوییل و برق، روی دیگر تکیه بر توان داخلی است که تداوم آن در دستور کار دولت قرار دارد.

 

انتهای پیام
captcha