معرفی قابلیت‌های جهاد دانشگاهی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری اردبیل
کد خبر: 4104559
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

معرفی قابلیت‌های جهاد دانشگاهی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری اردبیل

رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل به ضرورت معرفی قابلیت‌های جهاد دانشگاهی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار اردبیل تاکید کرد و گفت: برگزاری این نمایشگاه فرصت ارزشمندی برای دستیابی به اهداف مورد نظر است.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، مهران اوچی‌اردبیلی، رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل، ۱۳ آذرماه، در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان اردبیل اظهار کرد: در این نمایشگاه گزارشی از آخرین فعالیت‌های مراکز خدمات تخصصی درمان ناباروری، رشد فناوری گیاهان دارویی، مطالعات شهری و بیوتکنولوژی صنعتی و نمایندگی بانک سلول‌های بنیادی خون بند ناف رویان و آخرین دستاوردها در حوزه سلامت باروری جهاد دانشگاهی استان اردبیل ارائه گردیده است.

اوچی‌اردبیلی، این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای معرفی پتانسیل و قابلیت‌های جهاد دانشگاهی عنوان و اضافه کرد: به همین خاطر اهم اقدامات این نهاد در استان از جمله حمایت از واحدهای فناور، اجرای بازنگری طرح جامع گردشگری استان، راه‌اندازی خط تولید نشاسته حفاری، مطالعات و تحقیقات انجام گرفته در زمینه توسعه و احیای جنگل‌های فندق و گیاهان دارویی استان و درمان ناباروی و ذخیره‌سازی خون بند ناف به معرض دید عموم گذاشته شده است.

وی همچنین از حضور فعال مراکز رشد جهاددانشگاهی در بیست و سومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان با هدف ارائه و معرفی محصولات فناورانه خبر داد.

اوچی‌اردبیلی افزود: در غرفه مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل محصولات و تحقیقات مربوط به واحدها و هسته های فناور عرضه گردیده است.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل خاطرنشان کرد: در طول مدت برگزاری نمایشگاه فناوران مرکز رشد با حضور در غرفه به سئوالات مراجعه‌کنندگان پاسخ داده و اطلاعات لازم را ارائه  خواهند کرد. و همچنین در این مدت، اطلاعات و مشاوره‌های لازم در مورد فعالیت‌های جهاد دانشگاهی به بازدیدکنندگان ارائه و بروشورهای آن‌‌ها توزیع خواهد شد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه به مناسبت هفته پژوهش از 13 لغایت 16 آذر ماه جاری در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی دایر شده و از ساعت ۹:۳۰  تا ۱۷:۰۰ برای بازدید عمومی آزاد است.

انتهای پیام
captcha