ضرورت الگوبرداری مدیران از فرماندهان دفاع مقدس
کد خبر: 4105057
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران بیان کرد:

ضرورت الگوبرداری مدیران از فرماندهان دفاع مقدس

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: اگر مدیران ما از فرماندهان دوران دفاع مقدس الگوبرداری کنند، بسیاری از معضلات حل خواهد شد.

نشست خبری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران

به گزارش ایکنا از مازندران، سعید کهنسال، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، 15 آذرماه در نشست خبری با محوریت کنگره سردار شهید حاج علی ییلاقی و سالگرد سرلشکر شهید احمد کشوری که در مؤسسه فرهنگی ورزشی ایثار، در ساری برگزارشد، اظهار کرد: الگونمایی از چهره‌های ایثارگران می‌تواند تحولاتی را برای کشور به همراه داشته باشد و پاسخی کوبنده در مقابل اغتشاشات و سیاه‌‌نمایی‌هایی دشمنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از رزمندگان همیشه پیروز لشکر 25 کربلا مازندران به نیکی یاد می‌کنند، گفت: فرماندهان مازندرانی نقش ویژه‌ای در دفاع مقدس داشتند و مردم ایران دلاوری‌های لشکر 25 کربلا را فراموش نخواهد کرد.

کهنسال با بیان اینکه در وصیت‌نامه شهید ییلاقی اشرفی حضور داوطلبانه و آگاهانه با روحیه استکبارستیزی موج می‌زند، تصریح کرد: شهید کشوری که در سال ۱۳۵۹ در منطقه میمک به درجه رفیع شهادت نائل آمد، در وصیت‌نامه خود به مردم توصیه می‌کند که بی‌تفاوت نباشید، به ‌خصوص در مقابل منحرفین و نفوذی‌ها ایستادگی کنید.

وی با بیان اینکه که این انقلاب حاصل خون بهای شهدا است و همه ما باید برای موفقیت کشور خود تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: زمانی که فضای جامعه با شهید و شهادت عطرآگین شود، شاهد عفاف در همه زمینه‌ها خواهیم بود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران افزود: بسیاری از شهدای ملی تراز اول کشور، تحت فرماندهی شهدای مازندران بوده‌اند و این شهدای عزیز باید برجسته شوند. اگر مدیران ما از فرماندهان دوران دفاع مقدس الگوبرداری کنند، بسیاری از معضلات حل خواهد شد.

وی ادامه داد: یادواره سردار شهید حاج علی ییلاقی اشرفی و سرلشکر شهید احمد کشوری 18 آذرماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری در شهرستان بهشهر برگزار خواهد شد.

کهنسال افزود: رونمایی از پوستر 15 آذر و وب ‌سایت شهید ییلاقی اشرفی، اینفوگرافیک زندگی‌نامه شهید و ... از برنامه‌های این یادواره خواهد بود.

انتهای پیام
captcha