زیرساخت‌های امنیت شبکه و فناوری اطلاعات تقویت شوند
کد خبر: 4105290
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
استاندار لرستان:

زیرساخت‌های امنیت شبکه و فناوری اطلاعات تقویت شوند

استاندار لرستان با تأکید بر تقویت زیرساخت‌های امنیت شبکه و فناوری اطلاعات گفت: امروزه شاهد جنگ ترکیبی و شناختی دشمن هستیم که موفقیت در این جنگ، مستلزم آن است که هرچه بیشتر، زیرساخت‌های امنیت شبکه، تقویت شوند و ارتقا یابند.

آیین افتتاح استودیو تولید محتوای امنیت شبکه مرکز آپا دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، استودیو تولید محتوای امنیت شبکه مرکز آپا دانشگاه لرستان، امروز، 16 آذرماه طی مراسمی به‌مناسبت روز دانشجو با حضور فرهاد زیویار، استاندار لرستان، معاونان استاندار، علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و جمعی از مدیران دانشگاه لرستان، افتتاح شد.

این استودیو به تولید محتواهای تخصصی با رویکرد آموزشی برای ارتقای امنیت شبکه خواهد پرداخت.

مرکز آگاهی‌رسانی، پشتیبانی و امداد دانشگاه لرستان(آپا) یک مرکز تخصصی در زمینه امینت شبکه‌ها‌ی رایانه‌ای و سامانه‌های نرم‌افزاری است که زیر نظر معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه فعالیت می‌کند.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان در آیین افتتاح این استودیو گفت: عصر ارتباطات و اطلاعات ایجاب می‌کند هرچه بیشتر و کیفی‌تر، زیرساخت‌های امنیت شبکه و فناوری اطلاعات، تقویت شوند.

وی افزود: امروزه شاهد جنگ ترکیبی و شناختی دشمن هستیم که موفقیت در این جنگ، مستلزم آن است که هرچه بیشتر، زیرساخت‌های امنیت شبکه، تقویت شوند و ارتقا یابند.

انتهای پیام
captcha