هدف ما ورود شرکت‌های بزرگ صنعتی به حوزه پژوهش و فناوری است
کد خبر: 4105398
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
/نمایشگاه پژوهش و فناوری /

هدف ما ورود شرکت‌های بزرگ صنعتی به حوزه پژوهش و فناوری است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هدف اصلی ما از انعقاد تفاهم‌نامه‌ها این است که شرکت‌های بزرگ صنعتی را ارد حکزه پژوهش و فناوری کنیم.

امیررضا رجبی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، امیررضا رجبی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، امروز ۱۶ آذرماه در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری خراسان رضوی، اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال به نام «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال آفرین» نامگذاری شده است، بر همین اساس  همکاری خوبی با پارک علم و فناوری و دانشگاه‌های مادر داشتیم که به همین منظور نیز از ابتدای سال تا کنون چند تفاهم‌نامه را با یکدیگر منعقد کرده‌ایم.

وی افزود: در واقع هدف اصلی ما از این اقدامات این بود که شرکت‌های بزرگ صنعتی را وارد حوزه پژوهش و فناوری کنیم، چرا که حضور آن‌ها می‌تواند هم به لحاظ تامین منابع مالی کمک‌کننده باشد و هم اینکه صنایع ما را به سمت دانش‌بنیانی مبتنی بر اقتصاد دانش‌محور خواهد برد و از نسل دوم و سوم خارج خواهد کرد.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بیان کرد: امروز هم تفاهم سه جانبه‌ای میان سازمان صنعت، معدن و تجارت، پارک علم و فناوری و موسسه صنایع علوم غذایی منعقد خواهیم کرد که در جهت این تفاهم‌نامه بتوانیم مشخصا از امکانات و فضای دانشی حوزه صنایع غذایی استفاده کنیم.

انتهای پیام
captcha