دشمن به دنبال جابجا کردن اعتقادات و ارزش‌های ملت ایران است
کد خبر: 4105515
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

دشمن به دنبال جابجا کردن اعتقادات و ارزش‌های ملت ایران است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: دشمن به دنبال جابجا کردن اعتقادات و ارزش‌های ملت ایران است و نباید با بی تفاوتی نسبت به این مسائل عبور کنیم.

حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سردار حسین زارع‌کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، امروز، 17 آذرماه در مراسمی به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) و نشست بصیرت‌افزایی در آموزش و پرورش استان اظهار کرد: ایران با اقداماتش منافع مالی استکبار را به خطر انداخته است و ما برای مقابله با استکبار باید چالش‌های پیش رو را رد کنیم، اهداف آمریکا با اهداف جمهوری اسلامی یکی نیست، هدف از انقلاب اسلامی ایجاد تمدن نوین اسلامی برای زمینه‌سازی ظهور منجی عالم بشریت و هدف آمریکا یا تمدن غرب حکمرانی بر جهان است.

زارع‌کمالی ادامه داد: جمهوری اسلامی دو نقشه اساسی دارد، بحث فرامنطقه‌ای و بحث‌های داخلی، در قسمت بحث‌های داخلی باید به دو محور برجام و اسلام‌هراسی توجه کرد. در زمینه اسلام‌هراسی و اسلامی‌سازی، ما به دنبال ایجاد تمدن هستیم و دشمن در حال زدن پایه‌های اصلی این تمدن است و در این راستا پایه‌های این تمدن را به خوبی نشانه گرفته است، البته یکی از مهمترین پایه‌های آن، خانواده و رکن اصلی هر خانواده، مادر است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: مادران باید بصیرت فاطمی و عفیف بودن را مدنظر داشته باشند تا بتوانند برای جبهه‌های حق علیه باطل سربازان بزرگی تربیت کنند.

وی بیان کرد: پایه سوم هر تمدن الگوهای آن است، الگو و مرجعیت در جمهوری اسلامی روحانیت است که در رأس آن ولایت قرار دارد و در کنار این‌ها دشمن در حال هویت‌سازی است، دشمن دنبال جابجا کردن اعتقادات و ارزش‌های ما است و ما نباید با بی تفاوتی نسبت به این مسائل رد شویم و موظف هستیم در هر لباسی، فریضه تعلیم را انجام دهیم، دشمن خود را به خوبی بشناسیم و نقشه‌های دشمن را به خوبی بدانیم و در کنار توسل و توکل راهکارهای مناسبی برای مقابله با نقشه‌های دشمن داشته باشیم.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: امروز چالش استکبار با ما بر سر اقتدار جمهوری اسلامی است، دشمن تاکتیک حذف برجسته‌سازی به کار می‌برد تا این رویه صورت نگیرد.

یادآور می‌شود قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصائب حضرت زهرا(س) توسط مداح اهل بیت حسین میرشریف از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha