برگزاری دوره «تربیت‌ مربی نهج‌البلاغه» در لرستان
کد خبر: 4105718
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸

برگزاری دوره «تربیت‌ مربی نهج‌البلاغه» در لرستان

مدیر کانون تخصصی نهج‌البلاغه‌شناسی لرستان از برگزاری دوره «تربیت‌ مربی نهج‌البلاغه» در سه سطح و با همکاری دو مؤسسه قرآنی استان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین روزبهانی، رئیس کانون نهج‌البلاغه‌شناسی لرستانحسین روزبهانی، مدیر کانون تخصصی نهج‌البلاغه‌شناسی لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به ضرورت تبیین و تفسیر بیشتر نهج‌البلاغه در عصر حاضر اظهار کرد: با هدف ترویج معارف کتاب نهج‌البلاغه دوره تخصصی تربیت مربی نهج‌البلاغه در سه سطح از سوی این کانون و با مشارکت مؤسسات قرآنی منتظران ظهور و مصباح‌النجاة لرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی روشمند تبلیغ نهج‌البلاغه در فضای مجازی نیز در حاشیه برگزاری این دوره برگزار می‌شود، ادامه داد: اعطای مدرک معتبر مربی‌گری، عضویت رایگان در کانون تخصصی نهج‌البلاغه، استفاده از افراد برتر دوره به‌عنوان مدرس در دوره‌های آینده و تخفیف ویژه برای شرکت در سایر دوره‌ها از مزایای شرکت در این دوره است.

روزبهانی با بیان اینکه دوره تخصصی تربیت مربی نهج‌البلاغه در سه سطح و هر سطح مشتمل بر 12 جلسه خواهد بود، اضافه کرد: این دوره از 23 آذرماه به‌صورت هفتگی از ساعت 15 تا 17، روزهای چهارشنبه برگزار خواهد شد.

رئیس کانون تخصصی نهج‌البلاغه‌شناسی لرستان هزینه شرکت در این دوره را 250 هزار تومان اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این دوره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 06633241788 تماس بگیرند و یا به آدرس کوی جهادگران، نبش کوچه صدرا، مؤسسات قرآن و عترت منتظران ظهور و مصباح‌النجاة مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha