شوراهای امر به معروف و نهی از منکر لرستان تقویت شوند
کد خبر: 4106034
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
حجت‌الاسلام شاهرخی:

شوراهای امر به معروف و نهی از منکر لرستان تقویت شوند

نماینده ولی‎فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه، خواستار تقویت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در استان شد.

شورای امر به معروف و نهی از منکر لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ۱۹ آذرماه، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌ جمعه خرم‎آباد در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با تأکید بر همگانی کردن اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در  جهت رعایت حجاب و عفاف در جامعه به‌ویژه در مراکز آموزش عالی، خواستار تقویت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در استان شد.

وی با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف برای ترویج عفاف و حجاب در جامعه، افزود: ترویج سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر راه غلبه بر مشکلات و راهکار مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان است.

فرهاد زیویار، استاندار لرستان نیز در این جلسه، گفت: نظارت و مطالبه‌گری دو وظیفه مهم ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که نظارت همگانی مردم بر یکدیگر را در پی داشته و ضامن سلامت جامعه است.

در این جلسه علاوه بر تأکید همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر، تقويت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر و بالا بردن سطح آموزش آمران به معروف، اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به بیان دیدگاه‌های خود در راستای تقویت ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان و شیوه‌های برخورد با ناهیان از منکر پرداختند.

انتهای پیام
captcha