تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی «سیره علوی»
کد خبر: 4106040
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸

تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی «سیره علوی»

مهلت ارسال مقاله به دوازدهمین همایش ملی «سیره علوی» تا نیمه بهمن تمدید شد.

تمدید مهلت ارسال مقاله به همایش ملی «سیره علوی»به گزارش ایکنا، دوازدهمین همایش علمی «سیره علوی» با رویکرد جهاد تبیین و شعار سال برگزار می‌شود. مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه این همایش ۲۰ دی اعلام شده بود که به دلیل استقبال پژوهشگران و دانشجویان تا ۱۳ بهمن تمدید شده است.

این همایش ملی در دو محور شامل «جهاد تبیین در آیینه سیره علوی» و شعار سال «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» برگزار می‎‌شود که موضوعات محور اول شامل سیره عملی امام علی(ع) در جهاد تبیین، الزامات جهاد تبیین در نهج‌البلاغه و سیره علوی، بصیرت، دشمن‌شناسی و استکبارستیزی، جهاد تبیین و تربیت اسلامی، جهاد تبیین و تربیت شهروندی، جهاد تبیین و تربیت سیاسی، جهاد تبیین و حجاب و عفاف، جهاد تبیین و وظایف اقشار جامعه، جهاد تبیین، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، ظرفیت‌ها و قابلیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف و اقدامات جهاد تبیین، آسیب‌شناسی و موانع اجرایی جهاد تبیین و سایر موارد با محوریت جهاد تبیین با استناد به سیره و گفتار علوی، هستند.

همچنین موضوعات محور دوم شعار سال ۱۴۰۱ نیز شامل تولید دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در سیره و گفتار علوی، راهکار‌های مقابله با موانع تولید داخلی، مبارزه با فساد اقتصادی در حکومت علوی، الگو‌های بهبود فضای کسب و کار در سیره علوی، کارآفرینی و اشتغالزایی در سیره علوی، کنترل بازار و نظارت و بازرسی، مبانی و الزامات اخلاق تجاری در سیره علوی، مبارزه با گران‌فروشی و احتکار با استناد به سیره و گفتار علوی، الگوی توسعه اقتصادی پایدار با استناد به سیره و گفتار علوی و سایر موارد با محوریت شعار سال با استناد به سیره و گفتار علوی، است.

علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را از طریق سایت همایش به نشانی https://khorramabad.iau.ir/sirehal و پست الکترونیک: Sirehalavi ۱۲@yahoo.com ارسال کنند.

یادآور می‌شود، دوازدهمین همایش علمی «سیره علوی» با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی لرستان و بنیاد بین‌المللی غدیر استان لرستان و برخی دستگاه‌های فرهنگی این استان برگزار می‎شود.

انتهای پیام
captcha