اعلام فراخوان مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات «پایان‌نامه‌ ۳دقیقه‌ای»
کد خبر: 4106079
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
در چهارمحال‌وبختیاری

اعلام فراخوان مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات «پایان‌نامه‌ ۳دقیقه‌ای»

رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری از انتشار فراخوان مرحله استانی هفتمین دوره مسابقات ملی پایان‌نامه‌ سه دقیقه‌ای ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در استان خبر داد.

مسابقات پایان نامه های ۳ دقیقه ای

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی استان، سیروس رضایی، رئیس جهاددانشگاهی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: مسابقات ملی پایان‌نامه سه‌دقیقه‌ای (3MT) بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی، بیانی و ایده‌پردازی در دانشجویان و فرصتی برای برقراری ارتباط بین فضای دانشگاه، صنعت و جامعه و کاربردی‌کردن پژوهش‌ها و تحقیقات دانشجویی است.

رضایی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات فارغ التحصیلان و دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی و همچنین پژوهشگران دوره‌های پسادکتری خواهند بود.

وی ادامه داد: دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی باید پروپوزال خود را به ثبت رسانده و در حال تدوین پایان‌نامه خود باشند، بر اساس قوانین بین‌المللی صرفاً دانشجویان می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند، اما با توجه به اینکه دوره‌های قبلی مسابقات در ایران غالباً با حضور فارغ‌التحصیلان برگزار شده است، در این دوره نیز امکان ثبت‌نام فارغ‌التحصیلان وجود دارد.

رضایی افزود: دانش‌آموختگانی که از ابتدای مهرماه 97 تا پایان شهریورماه 1401 از پایان‌نامه خود دفاع کرده باشند و همچنین دانشجویانی که پروپوزال پایان‌نامه خود را تا پیش از پایان مهلت ثبت‌نام در واحد مجری مرحله مقدماتی به تصویب رسانده‌اند، می‌توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

وی مهلت ثبت‌نام واجدان شرایط در این مسابقات را تا پایان دی‌ماه بیان کرد و گفت: مرحله مقدماتی و نیمه‌نهایی مسابقات تا پایان سال جاری اجرا و مرحله نهایی مسابقات اوایل خرداد 1402 برگزار خواهد شد و نفرات اول تا سوم این مسابقات در مرحله استانی ضمن دریافت هدایای نقدی و لوح یادبود به مرحله کشوری این مسابقات معرفی خواهند شد. لازم به یادآوری است که در مرحله کشوری دوره گذشته این مسابقات که آبان‌ماه امسال برگزار شد یکی از نمایندگان استان توانست رتبه سوم کشور را کسب کند.

رضایی گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد علمی می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انتشارات جهاددانشگاهی به آدرس www.isba.ir و یا به دبیرخانه استانی مسابقات واقع در دانشگاه شهرکرد، روبروی دانشکده علوم زمین و منابع طبیعی مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۳۲۳۲۰۳۲۳ یا ۳۲۳۲۰۰۷۰ و یا شماره همراه 09137008655 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha