لزوم اثرگذاری جهادتبیین بر پایه مفاهیم فرهنگی و اعتقادی
کد خبر: 4106158
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
امام جمعه آزادشهر بیان کرد:

لزوم اثرگذاری جهادتبیین بر پایه مفاهیم فرهنگی و اعتقادی

امام جمعه آزادشهر به نقش ویژه جوانان بسیج در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: رویکرد اصلی جهادتبیین باید بر پایه مفاهیم فرهنگی و اعتقادی باشد تا بسیج بتواند نقش و اثرگذاری مثبتی در میان جامعه جوانان داشته باشد.

نشست هم اندیشی جهاد تبیین با جوانان بسیجی شهرستان ازادشهربه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام شهابی، امام جمعه آزادشهر در نشست هم‌اندیشی جهادتبیین با جمعی از جوانان پایگاه بسیج  این شهرستان که روز گذشته، 19 آذرماه در دفتر امام جمعه آزادشهر برگزار شد با اشاره به جریان اغتشاشات اخیر در کشور گفت: دشمنان با هدف گرفتن ایران از طریق جنگ‌های ترکیبی می‌خواهند مانع پیشرفت کشور شوند و جوانان ما تصویری از فضای واقعی داخل در ابعاد مختلف را ندارند، لذا باید مدلی را ارائه شود که مسائل واقعی را در بین جوانان و نسل امروز تبیین و تشریح کند.

امام جمعه آزادشهر تصریح کرد: با تمسک به جهادتبیین در دوران جنگ ترکیبی باید جوانان را آگاه کرد و پشت پرده‌ها را بیان کرد، جهاد امیدآفرینی و جهاد خدمت‌رسانی باید در کشور ایجاد شود.

حجت‌الاسلام شهابی با بیان‌ اینکه کشور به جوانان پرشور و انقلابی احتیاج دارد، افزود: جهادتبیین پایگاه‌اش قرارگاه فرهنگی نماز جمعه بوده که ارکان آن را جوانان شکل می‌دهند لذا برنامه‌های فرهنگی شهر در ستادهای نماز جمعه باید مهندسی شود.

وی به نقش ویژه بسیج در عرصه‌های مهم کشور اشاره کرد و گفت: بسیج هر جا وارد شده موفق بوده و به کمک سایر نهاد‌ها آمده است و همیشه خوش درخشیده است که آثار این حضور را در همه بخش‌ها می‌توان دید و امروز نیز در عرصه جهاد تبیین وارد شده است و هرکس که توانایی دارد در این عرصه باید وارد شود و روشنگری کند.

حجت‌الاسلام شهابی با بیان اینکه رویکرد اصلی فعالیت‌ها باید مفاهیم فرهنگی و اعتقادی باشد تا بسیج بتواند نقش و اثرگذاری مثبتی در میان جامعه جوانان داشته باشد، افزود: صلابت امنیتی نظام کاملاً مشهود است و ملت بزرگ ایران به‌عنوان ملتی تاریخی که صاحب تمدن و تاریخ شکوهمند و با عظمتی است و کنشگری فعالانه و مؤثری دارد، روز به روز بر دامنه‌های پیشرفت آن افزوده خواهد شد.

در ادامه این جلسه نیز تعدادی از جوانان در فضای صمیمی و دوستانه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

 

انتهای پیام
captcha