نشست هماهنگی استقبال از شهدای گمنام در یزد برگزار شد
کد خبر: 4106260
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰

نشست هماهنگی استقبال از شهدای گمنام در یزد برگزار شد

نشست هماهنگی استقبال از 15 شهید گمنام در استان یزد با حضور مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد برگزار شد.

نشست هماهنگی استقبال از شهدای گمنام در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، نشست هماهنگی استقبال از 15 شهید گمنام در استان یزد، امروز، به ریاست سعید رستگاری مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری برگزار شد.

وی در این نشست با تسليت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با بیان اینکه استان یزد در آستانه برگزاری یک رویداد کم نظیر قرار دارد گفت: چند روز دیگر فضای شهر و استان معطر از حضور شهدای عزیز خواهد بود، همه بايد قدردان شهدا باشیم و از فرصت وجود پر برکت شهدای گمنام بهره ببریم. لازم است دست اندرکاران با برنامه‌ریزی مناسب از این ظرفیت بزرگ، برای آشنایی بیشتر جوانان و نوجوانان با سیره شهدا استفاده کنند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری یزد افزود: همه شاهد بودیم که در چند ماه اخیر دشمن با کوچکترین بهانه و با استفاده از شانتاژ رسانه‌ای افکار جوانان را مسحور دروغ افکنی خود کرد.

وی بر تشکیل کمیته‌های مختلف برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر استقبال از شهدای گمنام تأکید و اظهار کرد: یکی از کمیته‌های مهم، رسانه و فضای مجازی است که باید با محوریت صدا و سیما، اداره کل ارشاد و معاونت  فرهنگی سپاه الغدیر تشکیل شود تا در فاصله روز استقبال شهدا تا تشییع آنان در استان با تولید محتوای مناسب، از این ظرفیت عظیم به نحو شایسته استفاده شود.

برگزاری مسابقات و برنامه‌های مختلف با موضوع شهدا در سطح دانش آموزی و دانشجویی، انجام طراحی‌ها و فضاسازی شهری با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، روابط عمومی استانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران، برگزاری جلسه هماهنگی کمیته خادمین شهدا با دستگاه‌های متولی و توجه ویژه به دانشگاه‌ها، هیئات مذهبی از دیگر موارد مطرح شده توسط رستگاری بود.

یادآور می‌شود در این جلسه حاضران نیز در خصوص استقبال باشکوه از شهدای گمنام به بیان پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام
captcha