راه‌یابی 11 یزدی به مرحله شبیه‌سازی طرح سنجش داوران
کد خبر: 4106303
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۶

راه‌یابی 11 یزدی به مرحله شبیه‌سازی طرح سنجش داوران

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از راه‌یابی 11 داور استان به مرحله شبیه‌سازی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن خبر داد.

محمود میرجلیلی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزدحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اعلام نتایج مرحله کتبی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: این مرحله در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صحت حفظ، صوت و لحن به ‌صورت مجازی برگزار شده بود.

وی از راه‌یابی 11 نفر شامل هشت نفر در رشته صحت حفظ، یک نفر در رشته صوت، یک نفر در بخش لحن و یک نفر در رشته وقف و ابتدا از استان یزد به مرحله شبیه‌سازی خبر داد و گفت: نفرات پذیرفته شده در مرحله کتبی پس از شرکت در دوره آموزشی در مرحله شبیه‌سازی شرکت خواهند کرد و پس از بررسی نحوه عملکرد داوطلبان در مرحله شبیه‌سازی، افراد برگزیده به مرحله پایانی این طرح یعنی مصاحبه علمی - مهارتی راه خواهند یافت.

میرجلیلی یادآور شد: پس از فراخوان سومین دوره این طرح 43 نفر در استان به صورت دستی ثبت‌نام اولیه را انجام دادند و سپس بر اساس اعلام مرکز، ثبت‌نام نهایی از طریق سایت انجام شد.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد بیان کرد: در اولین دوره این طرح 21 نفر در رشته‌های تجوید، صوت، لحن، صحت حفظ در گروه آقایان و بانوان و در دومین دوره 6 نفر در رشته صوت، لحن و صحت حفظ موفق به دریافت مدرک شدند.

انتهای پیام
captcha