آغاز مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در استان مرکزی
کد خبر: 4106549
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

آغاز مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی در استان مرکزی

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به برگزاری بیش از ۵۰۰ محفل انس با قرآن و عترت تحت عنوان محافل فاطمی در استان، از آغاز برگزاری چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان خبر داد.

مسابقات قران

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی، احمدرضا نوازنی، مدیرکل این مجموعه در استان، ضمن گرامیداشت هفته قرآن و تقارن آن با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: از مهم‌ترین فعالیت‌های حوزه قرآن، عترت و  نماز در بین دانش آموزان و فرهنگيان، آغاز برگزاری چهل‌ویکمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان است.

وی با اشاره به برگزاری بیش از ۵۰۰ محفل انس با قرآن و عترت تحت عنوان محافل فاطمی با حضور چهره‌های شاخص استانی و کشوری در مدارس، مساجد و بقاع متبرکه، اظهار کرد: در این هفته از ۲۷ نفر از منتخبین مسابقات قرآن کریم سال گذشته در مرحله کشوری با حضور مسئولان شهرستانی و استانی نیز تقدیر شد.

نوازنی افزود: آغاز طرح ملی حفظ قرآن کریم در سطح استان به ويژه در مدارس تخصصی حفظ، از دیگر برنامه‌های این ایام است و امیدواریم توفیقات روز افزون انس با  قرآن و عترت و عمل به دستورات قرآن که لازمه سعادت دنیا و آخرت جامعه امروزی است نصیب همه ما شود.

انتهای پیام
captcha