برگزاری دوره‌های آموزشی ازدواج و پیشگیری از طلاق در اردبیل
کد خبر: 4106590
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

برگزاری دوره‌های آموزشی ازدواج و پیشگیری از طلاق در اردبیل

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اردبیل از آمادگی این سازمان بمنظور استمرار و تداوم برگزاری دوره‌های آموزشی ازدواج و پیشگیری از طلاق در شهر اردبیل خبر داد.

جلسه پیشگیری از طلاقبه گزارش ایکنا از اردبیل، اباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اردبیل، ۲۱ آذرماه، در جلسه مشترک رئیس دادگستری استان اردبیل با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی که با هدف بررسی روند فعالیت‌ها و عملکرد در حوزه آموزش و مشاوره قبل ازدواج و پیشگیری از طلاق در سالن دادگستری استان برگزار شد اظهار کرد: در این جلسه هر نهادی گزارشی از عملکرد خود را در راستای آموزش قبل ازدواج و اقداماتی در حوزه تحکیم بنیان خانواده ارایه داد که سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل نیز در این حوزه فعالیت‌های شاخصی را انجام داده است.

وی با بیان اینکه در این جلسه به تقویت هم افزایی و تعامل بیشتر نهادهای فرهنگی با یکدیگر و پرهیز از موازی‌کاری تاکید شد، افزود: شهرداری اردبیل برای استمرار و تداوم برگزاری دوره‌های آموزشی ازدواج و پیشگیری از طلاق آماده همکاری است.

ابراهیمی همچنین با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز فرهنگ بهره‌گیری از مشاوره قبل از ازدواج در بین خانواده‌ها افزایش یافته است، تصریح کرد: فرهنگسراهای شهرداری در کنار تمام اقدامات فرهنگی هنری مشاوره های قبل از ازدواج و دوره های پیشگیری از طلاق را برگزار می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: راه‌اندازی مرکز جامع سلامت و تعالی خانواده در فرهنگسرای بانوان و خانواده شهرداری اقدامی شاخص شهرداری در حوزه ارائه مشاوره های قبل از ازدواج، همسان گزینی و تسهیل امر ازدواج و برگزاری کارگاههای مهارت آموزی برای نوعروسان و دامادها است.

وی عنوان کرد: مشاوره روانشناسی(بصورت خصوصی و عمومی)، خدمات همسریابی و زوج یابی با ارائه مشاوره‌های سبک زندگی اجتماعی، ارائه مشاوره‌های حقوقی و رایگان در فرهنگسراها و برگزاری کارگاه‌های مهارت زندگی، همایش‌های لبخند مادری و شکوه مادری از جمله برنامه‌های اجرایی شهرداری در حوزه تامین سلامت اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده‌ است.

انتهای پیام
captcha