فعالیت 20 گروه جهادی متخصص در فراهان
کد خبر: 4107285
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۸

فعالیت 20 گروه جهادی متخصص در فراهان

مدیرگروه‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی با اشاره به وقوع سیل در مرداد ماه سال جاری در روستای آهنگران از توابع شهرستان فراهان، گفت: با آغاز ساخت واحد‌های مسکونی تخریب شده در سیل ۲۰ گروه جهادی متخصص عملیات اجرایی احداث خانه‌ها را بر عهده دارند.

گروه جهادی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، فرشاد قنبری، مدیرگروه‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان مرکزی، گفت: از زمان وقوع سیل ۷۰ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف خدمت در روستای سیل زده آهنگران حاضر شدند که با آغاز ساخت واحد‌های مسکونی تخریب شده در سیل ۲۰ گروه جهادی متخصص عملیات اجرایی احداث خانه‌ها را بر عهده دارند.

قنبری افزود: ۲۷ واحد مسکونی در روستای سیل زده آهنگران توسط بسیج سازندگی در حال احداث است که پس از پایان سفت‌کاری اجرای تاسیسات و نازک‌کاری واحد‌ها آغاز شده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان سال واحد‌ها تکمیل وتحویل خواهد شد.

وی بیان کرد: به برکت طنین انداز شدن روحیه بسیجی و تفکر انقلابی در میان جوانان و نوجوانان و در راستای خدمت به مردم و محرومین بیش از هزار و ۳۰۰ گروه جهادی به شکل تخصصی در سطح استان مرکزی فعالیت می‌کنند.

یادآور می‌شود، بارش‌ شدید باران و جاری شدن سیل شامگاه جمعه (۷ مرداد ۱۴۰۱) باعث تخریب و آبگرفتگی منازل و تلف شدن دام و طیور در روستای آهنگران شهرستان فراهان (استان مرکزی) شد.

انتهای پیام
captcha