بانوان محجبه در اجتماع حضور فعال داشته باشند
کد خبر: 4107294
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵

بانوان محجبه در اجتماع حضور فعال داشته باشند

معاون استاندار یزد با تأکید بر حضور فعال بانوان محجبه در عرصه اجتماع گفت: بانوان در جریان انقلاب پیشتاز بودند و لذا امروز بانوان محجبه نباید این عرصه را خالی کنند و اجازه جولان افراد بدحجاب یا بی‌حجاب را در جامعه بدهند.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، امروز، 24 آذرماه در جمع کنشگران حوزه عفاف و حجاب با بیان اینکه عفاف و حجاب از  اصول اساسی انقلاب است گفت: فعالیت در حوزه عفاف و حجاب، علنی، آشکار و شفاف بوده و امروز که دشمن تمام تلاش خود را برای تحت الشعاع قرار دادن این مهم به کار گرفته، فعالیت شجاعانه شما فعالان این حوزه ستودنی و قابل تقدیر است.

وی افزود: برخی دنبال عادی‌سازی کشف حجاب در کشور و استان هستند اما بنده با صراحت تمام اعلام می‌کنم که تمام قد تا پای جان پای حجاب می‌ایستم و به عنوان معاون استاندار اجازه نخواهیم داد کشف حجاب عادی شود.

عزیزی تصریح کرد: ما علاوه بر دِین شرعی  نسبت به حضرت زهرا(س) نیز دِین داریم و از چادر به عنوان میراث ایشان حفاظت و حراست خواهیم کرد.

معاون استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه کسانی که امروز به دنبال کشف حجاب هستند در سه گروه دسته بندی می‌شوند گفت: گروه اول که عمده افراد را شامل می‌شود، جاهل هستند که نسبت به قوانین دین، جامعه و عرف ناآشنا هستند.

وی اضافه کرد: گروه دوم غافل هستند که البته این غفلت توأم با جهالت بوده و نمی‌دانند که بی حجابی چه تبعاتی برای آنان دارد و دقیقاً زمانی متوجه می‌شوند که دچار مشکل شده و بخش عظیمی از حیثیت خود را از دست داده‌اند. دسته سوم معاند هستند که برای لجبازی با دین یا مسئولان دست به کشف حجاب می‌زنند و معاندانه رفتار می‌کنند.

جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد در ادامه بر ضرورت حضور فعال بانوان محجبه در عرصه اجتماع تأکید کرد و گفت: بانوان در جریان انقلاب پیشتاز بودند و برهمین اساس نباید امروز بانوان محجبه این عرصه را خالی کنند و اجازه جولان افراد بدحجاب یا بی حجاب را در جامعه بدهند.

یادآور می‌شود کارگاه آموزشی تربیت کنشگران حوزه عفاف و حجاب با عنوان فانوس با حضور فعالان این عرصه در یزد در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha