کنفرانس ملی بهره‌‎وری در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4107307
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴

کنفرانس ملی بهره‌‎وری در یزد برگزار می‌شود

دوازدهمین کنفرانس ملی بهره‌وری با شعار «بهره‌‎وری و تصمیم‌های سرنوشت‌ساز» در روزهای ۲۱ و ۲۲ دی‌ماه سال جاری در یزد برگزار می‌شود.

نشست هماهنگی کنفرانس ملی بهره‌‎وری در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، 24 آذرماه در نشست هماهنگی برگزاری دوازدهمین کنفرانس ملی بهره‌وری در استان، با تلاوت آیات سوره عصر به اهمیت بهره‌وری در کلام خدا اشاره کرد و گفت: بهره‌وری مبتنی بر آیات و روایات بوده و می‌توانیم مسائل بهره‌وری در استان را از طریق اصلاح رفتارها و فرهنگ‌ها از نگاه اعتقادی دنبال کنیم.

فاطمی با تأکید بر اهمیت برگزاری همایش ملی بهره‌وری به میزبانی استان، اظهار کرد: این همایش، دروازه‌ای برای ورود به دنیای بهره‌وری است و باید شروعی برای آغاز فعالیت‌های حوزه بهره‌وری و مسائل بعدی آن در استان یزد و حتی سایر استان‌ها باشد.

استاندار یزد خواستار برگزاری این همایش به بهترین نحو ممکن شد و گفت: باید نگاه اعتقادی به این موضوع مهم داشت تا بتوان به گونه‌ای شاهد تکثیر برگزاری این همایش به صورت سلسله‌وار در استان‌های مختلف کشور باشیم.

مجید دهقانی‌زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به اهمیت و ضرورت بهره‌وری، بر محتوا و خروجی برگزاری این همایش در استان تأکید کرد و افزود: باید نتایج و خروجی همایش ملی بهره‌وری به گونه‌ای باشد که شاهد اتفاقات مبارکی در بهره‌وری استان باشیم.

دهقانی‌زاده به نقش پُر رنگ دانشگاه یزد به عنوان دانشگاه مادر در ارتقای سطح بهره‌وری در استان اشاره کرد و خواستار اقدامات اساسی و بنیادی‌تری از این نهاد علمی و آموزشی استان شد و گفت: دانشگاه یزد می‌تواند با ایفای نقش خود پشتوانه علمی بهره‌وری در استان باشد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان با بیان اینکه برای رسیدن رشد اقتصادی چاره‌ای جز ارتقای بهره‌وری نداریم، اظهار کرد: اگر تحولی در بهره‌وری صنایع و معادن استان اتفاق نیفتد، بی‌شک در آینده نه چندان دور آنها دچار مشکلات عدیده‌ای خواهند شد.

جعفر رحمانی‌شمسی، معاون آمار و برنامه‌ریزی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد نیز در این نشست با اشاره به میزبانی استان در برگزاری دوازدهمین کنفرانس ملی بهره‌‌وری کشور، گفت: در این همایش تمرکز بر علل ریشه‌ای بهره‌وری پایین در کشور خواهد بود.

رحمانی شمسی، سیاست‌گذاری اقتصادی، قوانین و مقررات و کیفیت منابع انسانی را سه محور کلیدی این همایش عنوان کرد و افزود: شعار دوازدهمین کنفرانس بهره‌وری کشور «بهره‌‎وری و تصمیم‌های سرنوشت‌ساز» خواهد بود و این همایش روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 21 و 22 دی‌ماه در استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha