برگزاری کارگاه‌های تخصصی هنر و فنون تلاوت قرآن در اهواز
کد خبر: 4107548
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳

برگزاری کارگاه‌های تخصصی هنر و فنون تلاوت قرآن در اهواز

دارالقرآن امام هادی(ع) بسیج شهید جهان‌آرا اهواز، کارگاه‌های تخصصی هنر و فنون تلاوت قرآن کریم برای علاقه‌مندان برگزار می‌کند.

آموزش قرآنسیدنعیم فاضلی، مدیر دارالقرآن امام هادی(ع) بسیج شهید جهان‌آرا، در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، از برگزاری کارگاه‌های تخصصی هنر و فنون تلاوت قرآن کریم در این دارالقرآن خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها، شناسایی استعدادها برای برنامه‌های آتی این دارالقرآن در زمینه تربیت مربی است.

وی با بیان اینکه شرکت در این کارگاه‌ها ویژه قاریان و علاقه‌مندان به قرآن است، افزود: شرکت‌کنندگان لازم است حداقل توانایی قرائت صحیح و روان قرآن را داشته باشند. مدرسان این کارگاه‌ها عبدالکاظم حیدری، جاسم حسینی‌زاده، ناصر دغاغله، قاسم بستانی، ناجی حیدری و حسین محمدی هستند و سنا منبوهی، خیریه عچرش و زالی‌پور مدرسان کارگاه‌های بانوان خواهند بود.

فاضلی با اشاره به برگزاری نشست‌های جنبی همزمان با تشکیل این دوره‌ها گفت: نشست‌های علمی و بصیرتی با موضوعات: «نزاهت قرآن از تحریف»، «بررسی مسائل فقهی مربوط به قرآن»، «رسالت جامعه قرآنی در جهاد تبیین» و «بررسی عملیات دشمن در اغتشاشات اخیر » تشکیل خواهد شد.

مدیر دارالقرآن امام هادی(ع) بسیج شهید جهان‌آرا افزود: مهلت ثبت نام در این دوره تا 7 دی است. علاقه‌مندان برای ثبت نام به شماره 09160616112 (آقایان) و 09165082534 (بانوان) تماس بگیرند. 

وی در پایان اظهار کرد: کارگاه‌های دارالقرآن سه ماهه و به صورت حضوری و مجازی برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام
captcha