خمس زرگر یزدی آزادی ۲ زندانی غیرعمد را رقم زد
کد خبر: 4107702
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹

خمس زرگر یزدی آزادی ۲ زندانی غیرعمد را رقم زد

زرگر یزدی با اختصاص سهم خمس خود به ستاد دیه، زمینه آزادی ۲ نفر از زندانیان سادات بدهکار در جرایم غیرعمد را فراهم کرد.

آزادی زندانیان جرائم غیرعمدبه گزارش ایکنا از یزد، زرگر یزدی با استجازه از مرجع تقلید خود با اختصاص مبلغ ۵۵ میلیون تومان در قالب پویش «یلدای رهایی» زمینه آزادی زندانیانی که بر حسب ناتوانی در تأمین دیون مالی رهسپار زندان شده‌ بودند، را فراهم کرد.

این نیکوکار یزدی که تمایلی به انتشار نام و تصویر خود نداشت، هدف از این اقدام خیرخواهانه را خشنودی خداوند و افزایش برکت در کسب و کار بیان کرد و گفت: با پرس و جو در خصوص زمینه‌های اختصاص سهم سادات و آشنایی با عملکرد ستاد دیه و با مشاهده تبلیغات پویش یلدای رهایی به این نتیجه رسیدم تا مبلغی از خمس را جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کنم تا با این اقدام آنها بر سر سفره یلدا در کنار خانواده خود باشند.

سَهم سادات بخشی از مصرف 6 گانه خمس است که بسیاری از خیران در سال‌های اخیر با تأیید مرجع تقلید خود آن را در راستای اقدامات عام‌المنفعه‌ای چون آزادی بدهکاران غیربزهکار اختصاص می‌دهند.

یادآور می‌شود «یلدای رهایی» پویشی است که به همت ستاد دیه استان یزد و با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد برای سومین سال متوالی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha