عضویت ۳۷۷ فعال قرآنی کردستان در صندوق اعتباری هنر
کد خبر: 4107824
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

عضویت ۳۷۷ فعال قرآنی کردستان در صندوق اعتباری هنر

رئیس اداره قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از عضویت و بیمه‌ 377 نفر از فعالان قرآنی کردستان در صندوق اعتباری هنر خبر داد و گفت: این اعضا از سوی 35 مؤسسه قرآنی استان کردستان معرفی شده‌اند.

کامل گلباغی، رئیس اداره قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

کامل گلباغی، رئیس اداره قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: در راستای حمایت و پشتیبانی از فعالان قرآنی سطح کشور صندوق اعتباری هنر فعالان این عرصه را تحت پوشش خود قرار داده است.

وی افزود: در این راستا فعالان قرآنی در 10 گروه قاریان و مرتلان، حافظان قرآن کریم، حافظان نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، اساتید، مربیان و مدرسان قرآن وعترت، مدیران مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت، خادم، چهره‌ها و پیشکسوتان قرآن و عترت، داوران مسابقات قرآن، فعالان عرصه آواها و نغمات دینی، طراحان وتولیدکنندگان سامانه و نرم‌افزارهای قرآن و عترت، مفسران، مترجمان، پژوهشگران و مصححان قرآن کریم می‌توانند عضو صندوق شده و از مزایای بیمه صندوق بهره‌مند شوند.

رئیس اداره قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از طرح پالایش فعالان قرآن و عترت عضو صندوق اعتباری هنر خبر داد و بیان کرد: بر اساس پالایش صورت گرفته 377 نفر از فعالان قرآنی استان کردستان عضو صندوق اعتباری هنر شده و از مزایای بیمه بهره‌مند شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این تعداد افراد از سوی 35 مؤسسه قرآنی استان کردستان معرفی شده‌اند، افزود: براساس پالایش صندوق اعتباری هنر پنج مؤسسه قرآن و عترت کردستان بیشترین تعداد عضو بیمه شده را در سطح استان داشته‌اند.

گلباغی با اعلام اینکه مؤسسه فروغ انور هدایت نبوی با 30 نفر عضو بیشترین تعداد افراد عضو و بیمه شده را دارد، اظهار کرد: مؤسسه رضوان‌الصالحین با 19 نفر عضو، برین یادگار افق زاگرس با 19 نفر، برین یادگار افق زاگرس با 18 نفر و اعتصام بحبل‌الله 16 نفر عضو در رده‌های بعدی تعداد اعضای صندوق اعتباری هنر قرار گرفتند.

وی در پایان یادآور شد: فعالان قرآنی عضو صندوق اعتباری هنر در صورت ثبت‌نام در سامانه حمد و انجام فعالیت‌های قرآنی می‌توانند نسبت به بیمه شدن خود اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha