جهاد تبیین تنها راه برای اقناع جامعه در برابر جنگ ترکیبی دشمن است
کد خبر: 4108287
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱
امام جمعه گنبدکاووس:

جهاد تبیین تنها راه برای اقناع جامعه در برابر جنگ ترکیبی دشمن است

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه جهاد تبیین تنها راه برای اقناع سازی جامعه در برابر جنگ ترکیبی دشمن است، گفت: همه وظیفه داریم تا مردم و افکار عمومی را نسبت به اهداف، برنامه‌ها، ابزارهای نظام استکبار جهانی، آگاه و اقناع نمائیم.

حجت الاسلام ترابی امام جمعه گنبد کاووسبه گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام ترابی، امام جمعه گنبدکاووس در جلسه جهاد تبیین که با حضور مسئولان ادارات، ارگان‌ها، علما، معتمدین و اعضای ستاد نماز جمعه، امروز، ۲۸ آذر در محل مصلی شهرستان گنبدکاووس برگزار شد، در خصوص جهاد تبیین بر اساس منطق و مستند، گفت: موضوعات باید مستند و بر اساس منطق تبیین شود و حتی اگر نقدی هم وجود دارد، باید با ادبیات مناسب باشد.

امام جمعه گنبدکاووس با بیان اینکه در جهاد تبیین باید موضع صادقانه و اقناع‌کننده باشد، افزود: تقویت جایگاه رسانه در حوزه جهاد تبیین بیش از هر چیزی مدیون کنشگری فعالین این بخش است.

حجت‌الاسلام ترابی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه انقلاب اسلامی بر لزوم تبیین ابعاد گوناگون جنگ برای آحاد مردم تأکید کرد و افزود: همه وظیفه داریم تا مردم و افکار عمومی را نسبت به اهداف، برنامه‌ها، ابزارهای نظام استکبار جهانی، آگاه و اقناع نمائیم.

امام جمعه گنبدکاووس افزود: برای خنثی کردن تبلیغات مسموم و سوء دشمنان نظام و انقلاب اسلامی علیه ارزش‌ها و دستاوردهای ملت ایران، باید بیشتر کار کنیم، چراکه این توان و ظرفیت در کشور وجود دارد که تاثیرگذار باشیم همانگونه که تاکنون تاثیر انقلاب اسلامی را در نقاط مختلف جهان می‌بینیم.

وی با اشاره به اینکه اغتشاشات اخیر نشان داد باید برای تحقق فریضه قطعی و فوری جهاد تبیین بیشتر پای کار بود، افزود: باید دستاوردهای نظام برای نسل جوان و نوجوان بازگو و تبیین شود.

امام جمعه گنبد کاووس گفت: باید تلاش کرد که جوانان و نوجوانان کشور، از دستاوردها و خدمات نظام جمهوری اسلامی ایران آگاه شوند، باید نگاه‌ها را عوض کرد چراکه دشمن در حال فضاسازی و آلوده کردن افکار جامعه است.

حجت‌الاسلام ترابی تصریح کرد: در حوادث اخیر استکبار جهانی برای تحقق اهداف پلید خود بنام آزادی و حقوق زنان از بانوان استفاده کرد درحالی که در خیلی از کشورهای اروپایی که به اصطلاح خود را پیشرفته میدانند بخش زیادی از فرزندان متولد شده در این کشورها حاصل روابط نامشروع هستند.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با بیان اینکه هدف دشمن از این کارشکنی‌ها از بین بردن امنیت و آسایش کشور است، افزود: همه ما می دانیم که اعتراض با اغتشاش و آشوب متفاوت است لذا باید کاری کرد که با جهاد تبیین فضا را به محلی برای پاسخگویی به شبهات و نیازهای جامعه تبدیل کنیم.

انتهای پیام
captcha