خلأ اطلاعات تاریخی در برهه زمانی کنونی احساس می‌شود
کد خبر: 4108332
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲

خلأ اطلاعات تاریخی در برهه زمانی کنونی احساس می‌شود

رئیس کمیسیون امنیت ملی کشور با بیان اینکه خلأ اطلاعات تاریخی در برهه زمانی کنونی احساس می‌شود، گفت: بسیاری از باورهای غلط که در فضای مجازی پیش آمده ناشی از عدم آگاهی از تاریخ است.

وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی کشوربه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، وحید جلال‌زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی کشور، روز گذشته، ۲۸ آذرماه در همایش تحلیل و تبیین اتفاقات اخیر برای دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: همه باید تاریخ را مطالعه کنند زیرا خلأ اطلاعات تاریخی در برهه زمانی کنونی احساس می‌شود و بسیاری از باورهای غلط که در فضای مجازی پیش آمده ناشی از عدم آگاهی از تاریخ است.

وی افزود: از گذشته تا به امروز هدف از طراحی کودتاها و تحریم‌های آمریکا برای مهار پیشرفت ایران اسلامی در تمام جوانب بوده و فتنه‌های صورت گرفته از سال ۱۳۸۸ با اینکه از داخل آغاز شده اما پشت‌پرده همه آنها کشورهای خارجی قرار داشتند.

جلال‌زاده بیان کرد: دشمن و رقیبان از مشکلات داخلی ما استفاده می‌کنند، نباید اجازه داد اغتشاشات و حوادث ما را از اهداف سازندگی و پیشرفت بازدارد و هر زمان می‌خواهیم به پیشرفتی برسیم دشمن دسیسه‌های خود را عملی کرده و ما را از اهدافمان دور می‌کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: نباید اجازه دهیم مشکلات داخلی ما که به مثابه بیماری‌های زمینه‌ای هستند مزمن‌تر و عمیق‌تر شود و دشمن از این موضوع سوءاستفاده کند.

 

انتهای پیام
captcha