تبلیغات گسترده دشمن، نظام و ولایت را نشانه گرفته است
کد خبر: 4108355
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷

تبلیغات گسترده دشمن، نظام و ولایت را نشانه گرفته است

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه خبرنگاران تاریخ سازان این جامعه هستند زیرا آنها با روشنگری دشمن را خلع سلاح می‌کنند، گفت: دشمن علیه دو اصل نظام و ولایت تبلیغات گسترده خود را به‌کار گرفته است.

نشست خبری رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسین امیری، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان، امروز، ۲۹ آذرماه در نشست تعاملی با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) بزرگترین خبرنگار بود که با عشق ایستاد و با روشنگری دنیا را متحول کرد، گفت: اگر اطلاع‌رسانی ایشان نبود جای مظلوم و ظالم عوض می‌شد؛ نقش و جایگاه خبرنگار نیز اینگونه است.

وی افزود: نقش مهم خبرنگاران در حوادث اخیر که با بیان واقعیت‌ها سبب روشنگری برای قشر خاکستری جامعه شده‌اند بسیار حساس است. خبرنگاران تاریخ‌سازان این جامعه هستند زیرا آنها با روشنگری دشمن را خلع سلاح کرده و این کاری سخت است.

حجت‌الاسلام امیری با اشاره به نقش حساس خبرنگاران در میدان جنگ نرم و جنگ سایبری، گفت: خبرنگاران از فکر مردم محافظت کرده و حقایق را روشنگری می‌کنند و الگوی خبرنگاران اسلامی حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان گفت: جمهوری اسلامی کارهای مهمی را انجام می‌دهد و این کار خبرنگاران است که این دستاوردها را به مردم رسانده و با اطلاع‌رسانی دقیق و روشنگری علیرغم تبلیغات دشمن کاری بزرگ را انجام دهند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران اقامه حق کرده و علیرغم سختی و فشار علیه ظلم کار می‌کنند، افزود: خبرنگاران و همه مسئولان باید دو اصل را مدنظر قرار دهند. اول اینکه باید پشتیبان و سخنگوی نظام باشند زیرا حفظ نظام از اوجب واجبات است.

حجت‌الاسلام امیری دومین اصل را پشتیبانی از ولایت دانست و گفت: زمانی می‌توانیم حضرت فاطمه(س) و حضرت زینب(س) را الگوی خود معرفی کنیم که این دو اصل را مورد توجه قرار دهیم زیرا دشمن علیه این دو اصل تبلیغات گسترده خود را به‌کار گرفته است.

وی با بیان اینکه رسانه قدرت و وظیفه بسیاری دارد، افزود: خبرنگاران باید موقعیت خود را شناخته و ادامه دهنده راه امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) باشد زیرا اگر راه را گم نکرده و حقایق را بیان کنیم عاقبت بخیر می‌شویم. خبرنگاران همچنین باید اخبار دینی را نیز مورد توجه قرار داده و به موضوعات فرهنگ دینی و اجتماعی و زندگی ائمه نیز ورود کنند زیرا نیاز روز جامعه است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات انجام شده در این مجموعه پرداخت و گفت: اقدامات این مجموعه فصلی است و متناسب با مسائل روز پیش می‌رود که جهاد تبیین مهمترین موضوعی بود که در چند روز اخیر مورد توجه قرار گرفت. در همین راستا مبلغانی به مناطق و مساجد در شهر کرمان، راین و گلباف اعزام شدند تا برای عموم روشنگری کنند.

انتهای پیام
captcha