بازدید فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) از زندان شهرکرد
کد خبر: 4108472
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۸

بازدید فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) از زندان شهرکرد

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: ظرفیت‌های فرهنگی، عمرانی و خدماتی سپاه برای کاهش جمعیت کیفری و خدمات‌رسانی به خانواده زندانیان بسیج شوند.

حضور سردار اکبری در زندان شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان چهارمحال و بختیاری، سردار علی‌محمد اکبری، فرمانده سپاه پاسداران استان ضمن بازدید از زندان شهرکرد و گفت‌وگو با زندانیان در مراسم آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و تجلیل از حقوقدانان و پزشکان بسیجی حضور یافت.

سردار اکبری در جمع زندانیان شهرکرد با تسلیت ایام فاطمیه گفت: عنایت حضرت زهرا(س) به نظام جمهوری اسلامی در تمام لحظات خطر و گردنه‌های سخت حرکت انقلاب مشهود و ملموس است.

وی با ذکر خاطراتی از ایام دفاع مقدس افزود: شهدا و رزمندگان اسلام تمام توان نظامی و رزمی خویش را در مدیون اتصال به اهل‌بیت(ع) و به‌ویژه حضرت زهرا(س) می‌دانستند.

سردار اکبری افزود: با همت نیروهای بسیجی خدمات حقوقی و پزشکی در جهت کاهش آلام زندانیان گسترده تر شود.

آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد

با مشارکت سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)، محاکم قضایی و ستاد دیه تعداد ۷ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد با بدهی ۱۳ میلیارد ریالی از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند و تعداد ۴۹ نفر از واجدین شرایط با اعطای تأسیسات حقوقی توسط محاکم قضایی، طعم آزادی را چشیدند.

در حاشیه دیدار فرمانده سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) از زندان شهرکرد، هشت تن از متخصصان ارتوپدی، داخلی، زنان و دندانپزشکی به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زندانیان پرداختند و کارشناسان بسیج حقوقدانان به تمامی زندانیان متقاضی مشاوره حقوقی ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha