دیدار مدیرعامل اتحادیه قرآنی یزد با مدیرکل صداوسیمای استان
کد خبر: 4108614
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

دیدار مدیرعامل اتحادیه قرآنی یزد با مدیرکل صداوسیمای استان

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز یزد دیدار کرد و انتصاب وی را تبریک گفت.

دیدار مدیرعامل اتحادیه قرآنی یزد با مدیرکل صداوسیمابه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد، روز گذشته، 29 آذرماه با احسان کریمی میبدی، مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز یزد دیدار و انتصاب وی را تبریک گفت.

حجت‌الاسلام مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت یزد در این نشست اظهار کرد: به منظور معرفی بیش از پیش مؤسسات قرآنی سطح استان، آشنا کردن مخاطبان با مراکز مردمی توانمند و بهره‌مندی از ظرفیت آنها و همچنین دسترسی سریع و آسان به مؤسسات، درخواست همکاری همه جانبه در تبلیغات طرح «4000 شهید 4000 حافظ» را داریم.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی یزد تأکید کرد: هر چند در ایام ماه مبارک رمضان به این امر پرداخته می‌شود، اما طی این امر در نظر داریم تا به معرفی مؤسسات قرآنی به صورت مستمر پرداخته شود.

مطهریان با اشاره به طرح «4000 شهید 4000 حافظ» آن را یکی از طرح‌های ارزشمند و ابتکاری استان در حوزه فرهنگی دانست و بیان کرد: این طرح، یک ابر پروژه فرهنگی در استان است که با حمایت‌ مهران فاطمی، استاندار محترم جهت تحقق این هدف در مدت چهار سال انجام خواهد شد که موضوع تبلیغات این طرح از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

احسان کریمی میبدی، مدیرکل صدا وسیمای مرکز یزد نیز در این دیدار با بیان اینکه آماده هر گونه همکاری با اتحادیه قرآنی هستیم، از همراهی همه جانبه در تبلیغات طرح «4000 شهید 4000 حافظ» خبر داد.

یادآور می‌شود در این دیدار که سعید ملکوتیان بازرس اتحادیه و عضو هیئت رئیسه به همراه مطهریان، دبیر ستاد هم حضور داشتند، مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد قول هر گونه همکاری برای اجرای این طرح داد و مقرر شد خواسته‌های ستاد طی نامه‌ای ارسال شود تا برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha