آمادگی شهرداری شیراز برای توسعه باغ‌ موزه دفاع ‌مقدس
کد خبر: 4109387
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۶

آمادگی شهرداری شیراز برای توسعه باغ‌ موزه دفاع ‌مقدس

شهردار شیراز گفت: با توجه به وسعت، جمعیت و نقش شاخص فارس در دوران دفاع مقدس، شهرداری شیراز همکاری‌های لازم برای توسعه باغ‌موزه دفاع مقدس فارس به‌عنوان مرکزی فرهنگی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

جلسه‌‌ بررسی طرح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی، شهردار شیراز امروز، 3 دی‌ماه در جلسه‌‌ بررسی طرح مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس که باهدف توسعه باغ‌موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه فرهنگی در خصوص کمک به توسعه موزه‌های دفاع مقدس، شهرداری نقش دارد و بخش عمده‌ای از آن در ادوار مختلف مغفول مانده که باید این عقب‌ماندگی جبران شود.

وی بیان کرد: با توجه به وسعت، جمعیت و نقش شاخص فارس در دوران دفاع مقدس، شهرداری شیراز همکاری‌های لازم برای توسعه باغ‌موزه دفاع‌ مقدس فارس به‌عنوان مرکز فرهنگی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

شهردار کلان‌شهر شیراز با اشاره به اینکه ساختمان مرکزی شهرداری (ساختمان شهید سلیمانی) میزبان مراسم گرامیداشت شهید گمنام بود، افزود: ما هرچه داریم از برکت وجود شهدا است و باید برای پاسداشت یاد و خاطر شهدا هر کاری کنیم.

اسدی تصریح کرد: ما هم همچون سایر دغدغه‌مندان این شهر نگران وضعیت فرهنگی شهر هستیم و تلاش داریم که یاد، نام و خاطر شهدا از اذهان بیرون نرود؛ زیرا به‌خوبی به تأثیرگذاری شهدا بر فرهنگ عمومی شهر واقف هستیم.

وی همچنین با توجه به اینکه استان فارس باوجود وسعت، جمعیت و نقش شاخصی که در دوران دفاع مقدس داشته در میان استان‌ها کمترین فضای موزه‌ای دفاع مقدس را در اختیار دارد، گفت: در خصوص تخصیص و توسعه فضای موزه دفاع مقدس پس از بررسی‌های لازم و همراهی شورای اسلامی شهر، همکاری لازم را انجام خواهد داد.

انتهای پیام
captcha