جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه بانوان طلبه در یاسوج برگزار شد
کد خبر: 4109415
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۳

جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه بانوان طلبه در یاسوج برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه بانوان طلبه و فرزندانشان در یاسوج خبر داد.

مسابقات قرآن و عترت ویژه بانوان طلبه

محسن رضایی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد ضمن ضرورت تقدیر از نخبگان قرآنی، اظهار کرد: در راستای فراهم کردن زمینه رشد قابلیت و ظرفیت‌های قرآنی جوانان، پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه بانوان طلبه با همکاری امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه یکم و دوم دی‌ماه در شهر یاسوج برگزار شد.

وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های ترتیل، حفظ و قرائت با شرکت 50 نفر با هدف گسترش فعالیت‌های قرآنی بین خانواده‌های طلاب، برگزاری دوره‌های تکمیلی و تخصصی و کلاس‌های آموزش روخوانی، روانخوانی، تجوید، حفظ و مفاهیم، صوت، لحن و اذان ویژه خانواده‌های طلاب از سوی اداره امور قرآنی با همکاری مؤسسات و خانه‌های قرآنی با داوری سیده‌حوریه اخلاقی، زینب کریم‌پور و صدیقه صادقی برگزار شد.

این فعال قرآنی استان کهگیلویه‌وبویراحمد با اشاره به مسابقات کشوری این دوره از مسابقات در اواخر بهمن‌ماه در مشهد مقدس، گفت: علاوه بر اهدای جوایز به ممتازین مسابقه، نفرات برتر جهت شرکت در مسابقات بین‌المللی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha