دستگاه‌های فرهنگی کرج برای ترویج فعالیت‌های قرآنی هماهنگ نیستند
کد خبر: 4109508
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

دستگاه‌های فرهنگی کرج برای ترویج فعالیت‌های قرآنی هماهنگ نیستند

قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی کرج گفت: متاسفانه هماهنگی بین دستگاه‌های فرهنگی برای ترویج معارف قرآنی و آموزه‌های اسلامی در کرج وجود ندارد، گفت: باوجود اینکه 20 دستگاه متولی امر تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی اسلامی و دینی هستند به دلیل عدم هماهنگی و انجام کارهای موازی به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا از البرز، نشست خبری هفتمین دوره از مسابقات محلات کرج «یاد بود شهیدان شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید سید روح‌الله عجمیان»، صبح امروز یکشنبه ، چهارم دی‌ماه برگزار شد.

محسن عبدلی، قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی کرج در این نشست با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی برگزاری هفتمین دوره مسابقات قرآنی محلات کرج اظهار کرد: هدف از این نشست دریافت کمک و همکاری از اصحاب رسانه به منظور اطلاع رسانی بیشتر در سطح محلات، مناطق و سایر مراکز و نهادهای کرج است.

وی افزود: سعی داریم در برگزاری این مسابقات تمام نهادها و موسسات شهر را بسیج کنیم، چرا که این مسابقات مردمی است و نمی‌خواهیم فقط منحصر به شهرداری باشد از این رو ستاد برگزاری هفتمین دوره از مسابقات قرآنی محلات را تشکیل دادیم.

این مسئول بیان کرد: ثبت‌نام این مسابقات از یکم دی‌ماه آغاز شده و تا 20 دی‌ماه ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود در این دوره بیش از پنج هزار نفر در مسابقات شرکت کنند.

عبدلی با بیان اینکه متاسفانه هماهنگی بین دستگاه‌های فرهنگی برای ترویج معارف قرآنی و آموزه‌های اسلامی در سطح شهر کرج وجود ندارد، افزود: با وجود اینکه 20 دستگاه متولی امر تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی اسلامی و دینی هستند به دلیل عدم هماهنگی و انجام کارهای موازی به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم.

وی با تاکید بر اهمیت کار قرآنی در مدارس گفت: شهرداری به تنهایی نمی‌تواند تمام مدارس کرج را پوشش دهد و از سوی دیگر به دلیل زمان‌بندی درسی دانش‌آموزان فرصت فعالیت فرهنگی و دینی در مدارس از سوی شهرداری محدود است، اما امیدواریم در این دوره از مسابقات دانش‌آموزان بیشتری با اطلاع رسانی به موقع مشارکت داشته باشند.

وی در پایان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت‌نام می‌توانند با شماره ۳۴۴۹۴۰۰۰ تماس بگیرند و یا به آدرس https://eitaa.com/qurankaraj مراجعه کنند.

 

انتهای پیام
captcha