ارتباط نوجوانان با مسجد باید تقویت شود
کد خبر: 4109526
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۹

ارتباط نوجوانان با مسجد باید تقویت شود

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری الهادی مسجد الهادی زنجان گفت: برای ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مسجد باید ارتباط بین مسجد و آموزش و پرورش تقویت شود.

نوجوان و مسجد

به گزارش ایکنا از زنجان، علی قطب مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری الهادی مسجد الهادی زنجان، اظهار کرد: این کانون در سال ۹۴ تاسیس شده و دارای کتابخانه‌ای با ۷ هزار جلد کتاب است و در حال حاضر ۶۰ نفر از نوجوانان و جوانان منطقه اعتمادیه در فعالیت‌های این کانون مشارکت دارند.

وی از برگزاری هیئت هفتگی در محل مسجد در روزهای شنبه خبر داد و گفت: این برنامه برای دو گروه سنی ابتدایی و متوسطه اول در روزهای دوشنبه و چهارشنبه با اجرای سخنرانی و جهاد تبیین برگزار می‌شود.

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری الهادی زنجان با اشاره به اینکه کلاس‌های آموزش قرآن‌کریم و مکبری نیز روزهای دوشنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود، ادامه داد: کلاس‌های ورزش برای جوانان در رشته فوتسال در روزهای جمعه برگزار می‌شود.

قطب در خصوص راهکارهای جذب جوانان به مساجد و نهضت بازگشت به مسجد نیز گفت: برای ارتباط بیشتر جوانان و نوجوانان با مسجد باید ارتباط بین مسجد و آموزش‌و‌پرورش تقویت شود.

وی اضافه کرد: اگر دانش‌آموزان بالاخص در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول بیشتر در مساجد حضور یابند، در دوران جوانی نیز ارتباط خود با مسجد را قطع نمی‌کنند و این مهم با حضور دانش‌آموزان در مسجد برای اقامه نمازجماعت و شرکت در دوره‌های آموزشی فراهم می‌شود.

انتهای پیام
captcha