بودجه فرهنگی ارومیه 2 برابر می‌شود
کد خبر: 4109545
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

بودجه فرهنگی ارومیه 2 برابر می‌شود

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: میزان بودجه فرهنگی ارومیه در سال قبل حدود ۵۰۰ میلیارد ریال بود که درسال آینده آن را به دو برابر افزایش خواهیم داد.

عادل اعظم انهر، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیهعادل اعظم انهر، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر ارومیه 4 دی در صحن علنی شورای شهر ارومیه اظهار کرد: مدیریت شهری نگاهی جامع به برنامه‌های فرهنگی داشته و با نگرشی علمی به مسائل روز و آینده نگاه می‌کند و تکمیل پروژه‌های ناتمام و مهم از اولویت‌های شورای شهر است.

وی افزود: شهرداری ارومیه از لحاظ مالی در مضیقه قرار داشته و بنابراین نیاز است که اقدامات عمرانی، فرهنگی و ... اولویت‌بندی شده و براساس آن بودجه لازم اختصاص یابد.

عضو هیئت رئیسه و رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه داد: در کنار این موضوع از پیشینه گران‌قیمت شهر نیز غافل نبوده و و برای آداب و سنن تاریخی ارومیه که بی‌همانند هستند ارزش قائل بوده و برنامه‌های مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: میزان بودجه فرهنگی سال قبل حدود 500 میلیارد ریال بود که در سال آینده آن را به دو برابر افزایش خواهیم داد.

اعظم انهر گفت: در حال حاضر شهرداری ارومیه دارای 12 باب فرهنگسرا بوده و طی تفاهم نامه‌ای با دانشگاه صنعتی ارومیه نیز یک فرهنگسرای جدید در آن دانشگاه ایجاد شده است.

 

 

 

 

انتهای پیام
captcha