اعلام جزئیات تشییع ۵ شهید گمنام در چهارمحال‌وبختیاری + تیزر
کد خبر: 4109546
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

اعلام جزئیات تشییع ۵ شهید گمنام در چهارمحال‌وبختیاری + تیزر

همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، برنامه‌های استقبال، تشییع و تدفین پنج شهید گمنام در چهار شهرستان چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

تشییع شهدای گمنام

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، برنامه‌های استقبال، تشییع و تدفین پنج شهید گمنام در چهار شهرستان چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

در شهرکرد، مراسم شب وداع با شهدا در روز دوشنبه پنجم دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می‌شود.

همچنین مراسم تشییع این دو شهید گمنام دفاع مقدس در مرکز استان در ساعت ۹:۳۰ روز سه‌شنبه ششم دی‌ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با حضور آحاد مردم شهید پرور این شهر از میدان ۱۲ محرم به سمت امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون(س) برگزار خواهد شد. در ادامه این برنامه، مراسم تدفین یک شهید گمنام دفاع مقدس در تپه نورالشهداء شهرک منظریه برگزار می‌شود.

فارسان نیز در شامگاه دوشنبه پنجم دی‌ماه میزبان یک شهید گمنام است و مراسم شب وداع با شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء در حوزه علمیه امام صادق(ع) این شهر برپا می‌شود. همچنین این شهید گمنام والامقام در ساعت ۹:۳۰ روز سه‌شنبه ششم دی‌ماه از گلزار شهدای پردنجان از توابع شهرستان فارسان تشییع و در تپه نورالشهداء به خاک سپرده خواهد شد.

در کوهرنگ نیز مراسم شب وداع با شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء در روز پنجم دی‌ماه در حسینیه محمد رسول‌الله(ص) شهر چلگرد برگزار می‌شود؛ اهالی شهر بازفت در شهرستان کوهرنگ نیز در روز شهادت حضرت زهرا(س) این شهید گمنام را در ساعت ۹:۳۰ و همزمان با سایر نقاط استان و کشور از میدان اصلی شهر به سمت حوزه علمیه روستای چم‌قلعه تشییع و خاکسپاری می‌کنند.

مصلی اولی‌‌الامر شهر لردگان فردا پنجم دی‌ماه بعد از نماز مغرب و عشاء صحنه برپایی مراسم شب وداع با شهدا خواهد بود و این شهید گمنام در روز ششم دی‌ماه از گلزار شهدای لردگان به سمت میدان نماز و دهستان ریگ تشییع و در این روستا به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha