شرکت 97 نفر در جشنواره ملی قرآن و‌ عترت ویژه همسران، خواهران و فرزندان طلاب در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4109702
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷

شرکت 97 نفر در جشنواره ملی قرآن و‌ عترت ویژه همسران، خواهران و فرزندان طلاب در آذربایجان‌غربی

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی گفت: استقبال از این دوره از جشنواره و ملی قرآن و‌ عترت ویژه طلاب خواهر، همسران، خواهران و فرزندان طلاب برادر خوب است و ۱۷۱ نفر ثبت‌نام کردند که از بین آن‌ها ۹۷ نفر در رشته‌های ترتیل و حفظ یک، پنج و ده جزء و ۹ نفر از فرزندان طلاب برادر در این جشنواره شرکت کردند.

حجت‌الاسلام علیرضا بخشایشی، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام علیرضا بخشایشی، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی ۴ دی‌ماه در جشنواره ملی قرآن و‌ عترت ویژه طلاب خواهر، همسران، خواهران و فرزندان طلاب برادر استان اظهار کرد: برنامه حاضر پنجمین جشنواره ملی قرآن و عترت ویژه طلاب خواهر، همسران، خواهران و‌فرزندان طلاب برادر در کشور و دومین برنامه است که در استان ما برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به بافت مناسب و خوب مذهبی استان، شرکت‌کنندگان با سطح خوب و شایسته‌ای در این دوره شرکت دارند که سال کذشته نیز چنین بود.

حجت‌الاسلام بخشایشی بیان کرد: با حرکت جهادی تمام عاملان این جشنواره ثابت شد که می‌توان با حرکت‌های جهادی قرآن را احیا کرد و با تلاش جهادی الفت با کلام‌الله مجید را افزایش داد.

وی ادامه داد: مجهوریتی که قرآن در جامعه دارد با این حرکات جهادی، از مهجوریت خارج شود و از تمام عوامل تقدیر و قدردانی می‌کنم.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه آذربایجان‌غربی تصریح کرد: جهاد تبیین صرفا گفتاری نیست بلکه عملی است و حرکت‌های زیبای خواهران حاضر در احیای دین که قرآن در راس دین است، جهاد تبیین محسوب می‌شود.

وی گفت: در واقع انس و الفت با قرآن کریم به خانواده‌های طلاب توصیه می‌شود و امیدواریم با یاری خداوند این محمل و محفل موجب الفت و انس با کلام الهی بین جوانان و خانواده طلاب برادر افزایش یابد.

حجت‌الاسلام بخشایشی عنوان کرد: استقبال از این دوره خوب است و ۱۷۱ نفر ثبت‌نام کردند که ۹۷ نفر در رشته‌های ترتیل و حفظ یک، پنج و ده جزء و ۹ نفر از فرزندان طلاب برادر شرکت کردند.

انتهای پیام
captcha