ثبت نام کلاس حفظ تخصصی قرآن کریم در تمام رده‌های سنی آغاز شد
کد خبر: 4109940
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸
به همت دارالقرآن شهرداری منطقه ۹؛

ثبت نام کلاس حفظ تخصصی قرآن کریم در تمام رده‌های سنی آغاز شد

دارالقرآن شهرداری منطقه ۹ ثبت نام کلاس حفظ تخصصی قرآن کریم را ویژه تمام رده سنی آغاز کرد.

به گزارش ایکنا، دارالقرآن شهرداری منطقه ۹ با همکاری سرای محله شمشیری ثبت نام کلاس حفظ تخصصی قرآن کریم را ویژه تمام رده سنی آغاز کرد.

این دوره با روش‌های نوین و اصولی برای حفظ آسان با مجرب‌ترین اساتید و همراه با معنی و تفسیر و روش‌های عکس‌برداری و تثبیت محفوظات برگزار می‌شود.

همچنین ثبت‌نام ترم جدید کلاس‌های حفظ قرآن به همراه داستان و بازی و آموزش آیات موضوعی ویژه کودکان و نوجوانان در این دارالقرآن آغاز شده است. این دوره نیز روز‌های پنجشنبه ساعت ۱۱ الی ۱۲ ظهر برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره‌ها به تهران، مهرآباد جنوبی، خیابان تفرش شرقی، سرای محله شمشیری، دارالقرآن شهرداری منطقه ۹ مراجعه کرده و یا با شماره‌های ۰۹۳۸۱۲۶۲۸۳۷ و ۶۶۱۰۱۴۰۳ تماس برقرار کنند.

آموزش روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، صوت و لحن، آموزش مداحی، مهد قرآنی کودکان، برگزاری دوره‌های تربیت مربی عمومی قرآن کریم از جمله دوره‌های آموزشی این دارالقرآن است.

دارالقرآن مرکزی منطقه ۹ شهرداری تهران حدود دوسال است که در سرای محله شمشیری افتتاح شده و به عنوان نخستین پایگاه مذهبی این محله و منطقه فعالیت می‌کند.

ارسالی//آغاز ثبت نام کلاس حفظ تخصصی قرآن کریم در تمام رده سنی

انتهای پیام
captcha