کارگاه خبرنگاری ویژه جشنواره مهدویت در دانشگاه قم برگزار شد
کد خبر: 4110016
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۳

کارگاه خبرنگاری ویژه جشنواره مهدویت در دانشگاه قم برگزار شد

سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد قم با همکاری خانه مطبوعات و دانشگاه‌های استان قم، کارگاه آموزشی خبرنگاری ویژه بانوان را در دانشگاه قم برگزار کرد.

کارگاه خبرنگاری ویژه جشنواره مهدویت در دانشگاه قم برگزار شدبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد استان قم، چهارمین جشنواره ملی مهدویت با مشارکت بخش‌های مختلف فرهنگی و علمی و هنری کشور درحال برگزاری است.

در همین راستا جهاد دانشگاهی در نظر دارد سلسله کارگاه‌های آموزشی ویژه چهارمین جشنواره ملی مهدویت برگزار کند.

کارگاه آموزش خبرنگاری به همت جهاد دانشگاهی واحد قم با همکاری خانه مطبوعات و دانشگاه‌های استان و با تدریس جواد اشرفی از فعالان عرصه رسانه و خبر روز یکشنبه 4 دی‌ماه در تالار یاس دانشگاه قم ویژه بانوان برگزار شد.

سواد رسانه‌ای، نوع خبر، ویژگی‌ها و ارزش‌های خبری از جمله مباحث مطرح شده در این کارگاه است که با استقبال خوب شرکت‌کنندگان همراه بود.

اعطای گواهینامه پایان دوره و قابلیت جذب و همکاری با خبرگزاری‌های استان قم از جمله مزایای شرکت در این دوره بوده و شرکت کنندگان کارگاه، کارورزی خواهند داشت. 

چهارمین جشنواره ملی دانشجویی مهدویت با محوریت «گفتمان سازی مهدویت با تکیه بر مفهوم انتظار» در چهار بخش ادبی، هنر و رسانه، ایده پردازی و نوآوری و کتابخوانی برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای شرکت در چهارمین جشنواره ملی مهدویت و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت جشنواره ملی مهدویت به آدرس www.Mahdaviatfest.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha