دشمنان با همه قوا ستون خانواده را نشانه رفته‌اند
کد خبر: 4110288
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

دشمنان با همه قوا ستون خانواده را نشانه رفته‌اند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: امروز تمام سرویس‌های اطلاعاتی دنیا و دشمنان ما هم قسم شده، با همه توان به میدان آمدند و زن ستون خانواده را نشانه رفته‌اند.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی استانداری، علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، 6 دی‌ماه در همایش «زن هزاره سوم» با بیان اینکه زن در اسلام، انقلاب اسلامی و حکومت ولایت مطلقه فقیه به‌عنوان ستون اصلی خانواده معرفی می‌شود گفت: زن در عرصه‌های مختلف نظام و در انقلاب صادر شده ما به جهان همان زن هزاره سوم است.

وی افزود: زن اصلی‌ترین و محوری‌ترین ستون خانواده بوده و بر همین اساس است که رابرت مرداک می‌گوید اگر بخواهیم به ایران دست یابیم باید زن و مادر را به لجن بکشانیم. امروز تمام سرویس‌های اطلاعاتی دنیا و دشمنان ما هم قسم شده، با همه توان به میدان آمدند و زن ستون خانواده را نشانه رفته‌اند اما بانوان غیور کشور نشان دادند هوشیارانه در صحنه هستند و عده‌ای هم که در اتفاقات اخیر همراه دشمن شدند افرادی قلیل و فریب خورده بودند.

معاون استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حضور فعال و اثرگذار بانوان در پیشبرد اهداف پیش و پس از انقلاب بیان کرد: بانوان مسلمان ایران چه قبل و چه پس از انقلاب و تا به امروز نقشی کلیدی ایفا کردند و در حقیقت شأنیت زن در نظام جمهوری اسلامی همان شأنیتی است که در دین مبین اسلام بر آن تأکید شده و البته باید تلاش کنیم تا ارتقا پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه الگوی زن مسلمانی ایرانی حضرت زهرا(س)، حضرت خدیجه(س)، حضرت مریم(ع) و حضرت آسیه(ع) هستند گفت: ما در کشورمان دو مادر دارای 9 شهید، یک مادر دارای هشت شهید، یک مادر دارای هفت شهید، 6 مادر دارای 6 شهید، 21 مادر دارای پنج شهید و 82 مادر دارای چهار شهید داریم که همگی از این زنان بزرگ عالم الگو گرفته‌اند.

عزیزی در تشریح ویژگی‌های زن هزاره سوم بیان کرد: در واقع زن هزاره سوم نه شرقی است و نه غربی، بلکه همان زن ایرانی، مسلمان، عالمه، محجبه، مدیر است که در عرصه‌های مديريتی نیز خوش درخشیده و توانمندی‌های خویش را به عرصه بروز و ظهور رسانده است.

وی با اشاره به واکنش رسانه‌های بیگانه به‌ویژه اینترنشنال به موضع اخیرش در جمع کنشگران حجاب و عفاف گفت: زنان متدینه و محجبه دارالعباده یزد برای حفظ دین خدا به میدان آمده و اجازه نخواهند داد عده‌ای بخواهند در این زمینه هنجارشکنی کنند.

معاون استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه شهدای ما برای حفظ ارزش‌های دینی جان خود را تقدیم کردند اظهار کرد: با مطالعه وصیت‌نامه‌ شهدا متوجه خواهیم شد که این بزرگواران در وصایای، خود همواره بر دو نکته یکی پشتیبانی از ولی‌فقیه و دوم حفظ حجاب تأکید داشتند.

انتهای پیام
captcha