ارائه بیش از 2 هزار خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
کد خبر: 4110360
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰

ارائه بیش از 2 هزار خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از ارائه دو هزار و 336 خدمت حقوقی به مددجویان این نهاد از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

حمید باسره مدیرکل کمیته امداد هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، امروز، 7 دی‌ماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون  تعداد دو هزار و 336 خدمت حقوقی به مددجویان این نهاد ارائه شده است.

باسره افزود: خدمات مشاوره حقوقی رایگان و در صورت نیاز معرفی به وکلای نیکوکار، دادخواست، شکوائیه، پیش‌نویس، اظهارنامه، لایحه دفاعیه و آموزش حقوقی از جمله خدمات ارائه شده به مددجویان است.  در ادارات سطح شهرستان و استان میز خدمت حقوقی به مددجویان ارائه خدمت می‌کند و پاسخگوی درخواست‌های حقوقی است. اگر پرونده‌ای نیاز به ورود وکیل داشته باشد به کانون وکلا برای دریافت وکیل معاضدتی ارجاع داده می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر 20 وکیل نیکوکار به صورت فعال با کمیته امداد همکاری دارند، یادآور شد: طبق ماده 505 قانون آیین دادرسی مدنی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی از پرداخت هزینه دادرسی معاف هستند و مددجویان را با معرفی‌نامه‌ای به دفاتر خدمات قضایی معرفی و آن‌ها از معافیت هزینه دادرسی برخوردار و به صورت رایگان از خدمات بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام
captcha