دعوت از مردم قزوین برای حضور در تجمع ۹ دی
کد خبر: 4110426
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۴:۳۶

دعوت از مردم قزوین برای حضور در تجمع ۹ دی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در فراخوانی با تأکید بر اینکه ۹ دی روز بصیرت‌افزایی و نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی است، از مردم قزوین برای شرکت در تجمع بزرگ در این روز دعوت کرد.

حماسه ۹ دی

به گزارش ایکنا از قزوین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در فراخوانی از مردم قزوین برای حضور در مراسم نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است:

«حماسه نهم دی، نماد وحدت و عزت استقلال و بصیرت مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی است که ملت با بصیرت ایران تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستادند.

۹ دی روز بصیرت افزایی و نقطه عطفی درتاریخ انقلاب اسلامی است، ملت با بصیرت ایران اسلامی در ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ برای مقابله با فتنه‌گران و دشمنان انقلاب به صحنه آمدند و با حرکت خودجوش مردمی، به دشمنان و افرادی که نیت سو به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشتند، پاسخ محکمی دادند.

بزرگداشت ۹ دی به همه ما یادآوری می‌کند که فتنه‌های دشمن تمام‌شدنی نیست و دشمنی خود را هر روز با یک بهانه آشکار می‌کند، عداوت و دشمنی استکبار جهانی با انقلاب اسلامی پایان‌ناپذیر است، توطئه‌های مستمر و دسیسه‌های پی‌درپی دشمنان نشانه حیات، سرزندگی، اقتدار و اثرگذاری نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

بنابر این با توجه به مسائل اخیر که در کشور عزیزمان رخ داده حضور پر شور مردم در گرامیداشت حماسه نهم دی، دسیسه‌های دشمنان را خنثی می‌کند و دشمنان بار دیگر با حضور مردم در صحنه ولایت‌مداری، ناامید خواهند شد.

اکنون در سیزدهمین سالروز یوم الله حماسه‌ تاریخی و ماندگار نهم دی و در راستای گرامیداشت خیزش مردم قزوین در هفتم دی ماه ۵۷ (نگینی درخشان بر پیشانی مردم انقلابی قزوین)، ان‌شاالله تجمع حماسی بزرگداشت نهم دی با حضور مجاهدانه و نقش آفرینی آحاد مردم حزب‌الله بصیر و همیشه حاضر در صحنه دیار شهیدان رجایی و بابایی برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والاگهر ایران عزیز اسلامی، به‌ویژه شهدای امنیت و یاد سردار دل‌ها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، از آحاد مردم شهیدپرور استان قزوین دعوت می‌نماید تا با حضور گسترده و مسئولانه در این برنامه‌ها که در مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد، یک بار دیگر با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره)، شهدای عزیز و منویات مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تجدید پیمان نمایید. تا به توفیق الهی جهانیان نظاره‌گر خلق حماسه ماندگار دیگری از ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی، در این شرایط حساس کنونی باشند».

یادآوری می‌شود که تجمع بزرگداشت نهم دی در شهر قزوین ساعت ۱۰:۳۰ روز جمعه نهم دی‌ماه در میدان آزادی قزوین برگزار خواهد شد و سخنران این مراسم سردار «رمضان شریف» سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha