صنایع فرهنگی خراسان شمالی، چشم انتظار تجهیز خانه خلاق
کد خبر: 4110761
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۱

صنایع فرهنگی خراسان شمالی، چشم انتظار تجهیز خانه خلاق

مدیر مسئول کانون آگهی و تبلیغات برتر ایرانیان گفت: پس از گذراندن دوره فعالیت خود در مرکز نوآوری و شتابدهی صنایع خلاق فرهنگی زیر نظر جهاد دانشگاهی خراسان شمالی، در حال حاضر در انتظار تجهیز خانه خلاق تولید محتوا در این مجموعه هستیم.

حسین ابراهیمی، مدیر مسئول کانون آگهی و تبلیغات برتر ایرانیان و شتابدهی جهاد دانشگاهی خراسان شمالیحسین ابراهیمی، مدیر مسئول کانون آگهی و تبلیغات برتر ایرانیان که با ارائه طرح «استودیوی فناور» در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی بجنورد پذیرفته شده است، با حضور در نشست «با نوآوران» به ایکنا از خراسان شمالی گفت: بر اساس نیازسنجی که در استان انجام شد متوجه شدیم که هیچ شرکت و واحدی امکان برگزاری رویدادها را به صورت زنده ندارد و ما اولین واحد سیار هستیم که رویدادها را به صورت زنده در استان برگزار می‌کند. 

وی با بیان اینکه از سال 96 فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کردیم و بیش از 30 رویداد را به صورت زنده پوشش دادیم، اظهار کرد: در کنار پوشش رویدادها، کلاس‌های و دوره‌های آموزشی بسیاری نیز توسط این واحد فناور برگزار شده است. 

ابراهیمی با اشاره به اینکه پس از فعال شدن خانه خلاق تولید محتوا، فعالیت‌های واحد فناور ما نیز ارتقاء پیدا می‌کند، اضافه کرد: با توسعه فعالیت‌های استودیوی فناور، تا20 نیرو در این مجموعه جذب می‌شود.

مدیر مسئول کانون آگهی و تبلیغات برتر ایرانیان با اشاره به اینکه این کانون دارای تنها ابزار متفاوت در حوزه تبلیغات و اطلاع رسانی در استان است، افزود: متأسفانه در استان همایش‌ها و برنامه‌هایی اجرا می‌شود که در سطح ملی است اما به علت عدم اطلاع‌رسانی مناسب این برنامه‌ها به خوبی دیده نمی‌شود. 

وی در پایان تصریح کرد: پوشش نمایشگاه هفته پژوهش سال 98، لیگ برتر کوراش، جشنواره کاریکاتور، جشنواره آواها و نواهای نبوی، فینال فوتسال جام رمضان خراسان شمالی و... از جمله برنامه‌هایی است که توسط این کانون پوشش داده شده است. 

انتهای پیام
captcha