سفیر روایت حبیب مهمان سربازان شد
کد خبر: 4110768
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۱۶

سفیر روایت حبیب مهمان سربازان شد

ویژه‌برنامه «سفیر روایت حبیب» با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در پادگان آیت‌الله خاتمی(ره) یزد برگزار شد.

سفیر روایت حبیب در جمع سربازان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، در دومین روز حضور کاروان هنری روایت حبیب در استان یزد ویژه‌برنامه سفیر روایت، روز گذشته، 9 دی‌ماه در پادگان آموزش رزم مقدماتی آیت‌الله خاتمی(ره) یزد با حضور پرشور و گسترده سربازان برگزار شد.

این برنامه با تلاوت آیاتی از کلام وحی و اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و در ادامه مرشد ابراهیم مشکدانی به اجرای ضرب و نقالی پرداخت. سپس نمایش «سرباز» کاری از گروه نمایشی شهر آشوب با مضمون زندگی و مجاهدت‌های شهید حاج قاسم سلیمانی اجرا شد.

در ادامه گروه سرود فجر جاوید استان یزد دو قطعه سرود با عناوین «دوباره پرواز» و «همیشه پیروز» با موضوع شهادت سردار دل‌ها و شهدای یزد اجرا کرد. پخش موسیقی و نماهنگ و گفت‌وگوی صمیمانه مالک سراج هنرمند تئاتر، سینما و تلویزیون با سربازان پایان‌بخش این برنامه بود.

کاروان سیار سفیر روایت پیش از این نیز در میدان امیرچقماق یزد و حسینیه بزرگ شهر مجومرد شهرستان اشکذر به اجرای برنامه پرداخته بود.

یادآور می‌شود به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، دومین کاروان هنری «روایت حبیب» فعالیت خود را یک ماه پیش از مشهد مقدس آغاز کرده و پس از اجرا در هشت استان کشور، از 8 تا 11 دی‌ماه در استان یزد به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی می‌پردازد و مراسم اختتامیه این رویداد هنری نیز ۱۳ دی در کنار مزار حاج قاسم در کرمان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha