استاندار اردبیل با خانواده‌های شهدا دیدار کرد
کد خبر: 4110834
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

استاندار اردبیل با خانواده‌های شهدا دیدار کرد

استاندار اردبیل به همراه مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با جمعی از خانواده‌های شهدا دیدار کرد.

حامد عاملی استاندار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدحامد عاملی، استاندار اردبیل، دهم دی‌ماه، در دیدار با خانواده‌های معظم شهدای استان اردبیل اظهار کرد: معرفی دستاوردهای نظام اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت جزو تاکیدات مقام معظم رهبری است که در این زمینه توجه به مقوله جهاد تبیین به عنوان یکی از اولویت‌های اساسی برای تحقق اهداف مورد نظر مبنای کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: ترویج این مهم به عنوان یک فرهنگ متعالی و بکارگیری شیوه‌های نوین و اثرگذار جزو مهمترین و شاخص‌ترین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود که نباید در این زمینه از هیچ تلاشی برای تحقق این امر دریغ شود.

رئیس شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اردبیل خاطر نشان کرد: حضور مسئولان در کنار خانواده‌های معظم شهدا به منزله تکریم ملت شهیدپرور بوده که با پیروی از سبک و سیره شهدا رقم خورده است چرا که سجایای اخلاقی شهدا الگویی برای مسئولان در رفتار با مردم است.

عاملی بیان کرد: نباید از هیچ تلاشی در راستای خدمت‌رسانی به خانواده‌های معظم شهدا دریغ شود چرا که خانواده‌های معظم شهدا دینی بزرگ بر گردن ما دارند و در این زمینه وظیفه داریم به تمامی اهداف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانیم.

داور نوری، مدیرکل اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل نیز در ادامه تصریح کرد: اجرای طرح سپاس وظیفه مسئولان نظام اسلامی است که با هدف رفع مشکلات خانواده‌های شهدا در نظر گرفته شده و در این زمینه به دنبال خدمت‌رسانی بهینه و مطلوب به جامعه معظم ایثارگری هستیم.

انتهای پیام
captcha