تحقق جهاد تبیین اولویت بسیجیان در دهه بصیرت
کد خبر: 4110883
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

تحقق جهاد تبیین اولویت بسیجیان در دهه بصیرت

فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه گفت: همه بسیجیان باید در دهه بصیرت به تحقق جهاد تبیین بپردازند.

دهه بصیرت

به گزارش ایکنا از زنجان، سرهنگ محمدحسین سلیمی، فرمانده سپاه ناحیه سلطانیه صبح امروز ۱۰ دی در جمع خبرنگاران، با اشاره به فرارسیدن دهه بصیرت و با بیان اینکه دهه بصیرت فصل جهاد و حماسه در راه ولایت است، عنوان کرد: همه بسیجیان باید در این دهه به تحقق جهاد تبیین بپردازند.

وی با اشاره به حماسه ۹ دی، تصریح کرد: بصیرتی که مردم ایران در ۹ دی ۱۳۸۸ از خود نشان دادند به معنای واقعی کلمه بصیرت فاطمی بود لذا این یوم‌الله را باید برای همیشه در یاد و خاطر مردم ایران نگاه داشت.

سلیمی در ادامه با یادآوری اینکه در جریان اغتشاشات اخیر نیز به دلیل تبیین نکردن درست مسائل متاسفانه کشور با مشکلاتی مواجه شد، تاکید کرد به دلیل تبیین نشدن بخشی از مسائل، برخی از جوانان ما دچار اشتباه شدند.

وی با یادآوری اینکه همین موضوع، نیاز به گفت‌وگو و پاسخ‌گویی به شبهات را دوچندان کرده است، ادامه داد: باید در حال حاضر به امر رهبرمان لبیک گفته و کمر همت ببندیم تا در مقابل جنگ ترکیبی دشمن جهاد تبیین کنیم و همانند نوری بر تاریکی شبهات مختلف اعتقادی و سیاسی بی‌افکنیم.

این مسئول با اشاره به فرارسیدن سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی یکی از اسطوره‌های انقلاب اسلامی است که محبوبیت وی فراتر از مرزها و جغرافیای ایران و منطقه است، اما هنوز آنچنان که شایسته است به آن پرداخته نشده است و باید خدمات بی‌بدیل سردار سلیمانی به بشریت را تبیین کرد.

انتهای پیام
captcha