برنامه‌های دهه‌ مقاومت در ایلام
کد خبر: 4111037
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸

برنامه‌های دهه‌ مقاومت در ایلام

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام برنامه‌های دهه مقاومت در استان را تشریح کرد.

جمال شاکرمی،فرمانده سپاه امیرالمومنینبه گزارش ایکنا از ایلام، سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام، امروز، ۱۰ دی‌ماه در جلسه ستاد استانی دهه مقاومت، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی باید به عنوان یک شخصیت و سرمایه معنوی جهان اسلام به نسل جدید به عنوان یک الگو و اسطوره جسور و شجاع معرفی شود.

وی با بیان اینکه راه مقابله با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان جهاد تبیین و انجام کار‌ها و برنامه‌های فرهنگی و آموزشی است، ادامه داد: شهید قاسم سلیمانی با روحیه جهادی و مردمداری خود خدمات زیادی به ایران و محور مقاومت کرد و به واقع یاور مظلومان بود.

شاکرمی ادامه داد: در مکتب والای شهید سلیمانی شاخصه‌های انسانی چون ایستادگی، مقاومت، ظلم ستیزی، وفاق و همدلی، خدمت به مردم و بصیرت وجود دارد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تأکید کرد: در این دهه ۴۳ عنوان برنامه با موضوع شهید سلیمانی و با محوریت جوانان و نوجوانان در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج استان برگزار می‌شود.

شاکرمی اضافه کرد: برگزاری رزمایش کمک مؤمنانه، اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم، افتتاح پروژه‌های سازندگی، برگزاری نشست‌های بصیرتی، مسابقات فرهنگی، برنامه‌های ورزشی از قبیل پیاده‌روی خانوادگی و صعود تیم‌های کوهنوردی بسیجیان به ارتفاعات استان، آزادسازی زندانیان معسر و جرایم غیر عمد، برگزاری یادواره‌های شهدا و همایش فرزندان حاج قاسم با محوریت نوجوانان در طول دهه مقاومت اجرایی خواهد شد.

وی افزود: برنامه شاخص یاد یاران با اجرای مراسم محلی چمر در سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و با حضور مردم و مسئولان در یادمان شهدای قلاویزان مهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha