یزدی‌ها میزبان کاروان قرآنی شهید سلیمانی می‌شوند
کد خبر: 4111058
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷

یزدی‌ها میزبان کاروان قرآنی شهید سلیمانی می‌شوند

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف استان یزد از میزبانی این استان از کاروان قرآنی شهید سلیمانی به مناسبت سومین سالگرد سردار شهید اسلام در روزهای 11 و 12 دی‌ماه خبر داد.

کاروان قرآنی شهید سلیمانیحجت‌الاسلام محمود میرجلیلی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا،‌ گفت: همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی کاروان قرآنی به‌ نام ایشان برنامه‌های قرآنی را در چندین شهر‌ کشور برگزار می‌کند که استان یزد نیز در روزهای 11 و 12 دی‌ماه میزبان این کاروان قرآنی خواهد بود.

وی ادامه داد: بر این اساس محفل انس با قرآن و شهدا، گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان، امروز، 11 دی‌ماه از ساعت 12 در پادگان ولیعصر سپاه اردکان برگزار و قاریان ممتاز و بین‌المللی کشور به تلاوت آیات کلام‌الله مجید می‌پردازند.

میرجلیلی افزود: همچنین محفل انس با قرآن امشب بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد امیرالمؤمنین(ع) مزرعه‌ سیف اردکان برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف استان یزد با اشاره به حضور کاروان قرآنی شهید سلیمانی در شهرستان یزد گفت: این کاروان در روز دوشنبه، ۱۲ دی‌ماه در زندان مرکزی یزد در ساعت 12 به اجرای محافل انس با قرآن و شهدا می‌پردازد.

وی برگزاری محفل انس با قرآن در همان روز از ساعت 14 در آستان مقدس امامزاده جعفر(ع) یزد را از دیگر برنامه‌های این کاروان قرآنی برشمرد و گفت: با توجه به برگزاری اجلاس استانی نماز، این محفل از پیش اجلاسیه‌های نماز با عنوان «قرآن، نماز و جهاد» بوده و با تلاوت استاد سعید پرویزی و سید مصطفی حسینی، قاریان ممتاز بین‌المللی همراه می‌شود.

انتهای پیام
captcha