راه‌اندازی پویش «به نیت حاج قاسم» در اردبیل
کد خبر: 4111250
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

راه‌اندازی پویش «به نیت حاج قاسم» در اردبیل

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل از راه‌اندازی پویش «به نیت حاج قاسم» در اردبیل خبر داد و گفت: در راستای برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهرداری اردبیل آماده هرگونه همکاری، مشارکت و حمایت برای اجرای برنامه‌های بزرگداشت این شهید والا مقام است.

پویش به نیت حاج قاسماباصلت ابراهیمی، رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر اردبیل آماده همکاری برای مشارکت فعال در بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی است.

وی از راه‌اندازی پویش «به نیت حاج قاسم» در اردبیل خبر داد و گفت: در راستای برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهرداری اردبیل آماده هرگونه همکاری، مشارکت و حمایت برای اجرای برنامه‌های بزرگداشت این شهید است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با بیان اینکه همزمان با سراسر کشور پویش به نیت حاج قاسم در اردبیل نیز راه‌اندازی خواهد شد، افزود: در این پویش شهروندان به نیت حاج قاسم اقدام به کار نیک و خیر خواهند کرد.

ابراهیمی عنوان کرد: ورکشاپ هنری(نقاشی، خوشنویسی، پوستر)، پویش «به وقت ساعت ۱:۲۰» دلنوشته برای سردار، طراحی و تولید مجموعه نمایشگاهی خاطرات سردار، طراحی نگارخانه و عکاسی با نماد سردار و  همایش بزرگ «دختران حاج قاسم» با محوریت عهدی با حاج قاسم از جمله برنامه‌های پیش بینی شده شهرداری در روز بزرگداشت شهید سلیمانی است.

انتهای پیام
captcha