رشد علمی حافظ استقلال کشور است
کد خبر: 4111316
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۳

رشد علمی حافظ استقلال کشور است

معاون استاندار یزد یکی از راه‌های حفظ استقلال کشور را توجه به امر دانش و رشد علمی دانست و گفت: ظرفیت‌های عظیم علمی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استان وجود دارد که می‌توانیم با تکیه بر این ظرفیت‌ها موجبات رشد علمی استان را فراهم آوریم.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، امروز، 11 دی‌ماه در دیدار با منتخبان اساتید دانشگاه‌های استان با تأکید بر مسئله محور بودن جلسات هم‌اندیشی با فرهیختگان و نمایندگان اقشار مختلف گفت: امروز دشمن تمام تلاش خود را برای از بین بردن استقلال کشور به کار بسته و قصد دارد ملت ما را به بردگی بکشاند.

وی یکی از راههای حفظ استقلال کشور را توجه به امر دانش و رشد علمی دانست و بیان کرد: ظرفیت‌های عظیم علمی در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه استان وجود دارد که می‌توانیم با تکیه بر این ظرفیت‌ها موجبات رشد علمی استان را فراهم آوریم.

معاون استاندار یزد حرکت استان به سمت صنایع پاک و دانش بنیان را از سیاست‌های توسعه استان برشمرد و گفت: استان یزد باید به سمت ایجاد صنایع پاک و دانش بنیان به ویژه در شهرستان‌های کم برخوردار حرکت کند و بر همین اساس حمایت ویژه ای از این صنایع خواهیم کرد.

عزیزی در بخش دیگری از سخنانش توجه به بنیان خانواده را یکی از دستورکارهای جدی استان در زمینه جوانی جمعیت برشمرد و گفت: در این زمینه از نظرات جامعه علمی بهره‌مند شدیم و همه تلاش را برای رقم خوردن اتفاقات خوب در این حوزه به کار بستیم.

وی ساخت منازل ویلایی در طرح نهضت ملی مسکن را یکی از ویژگی‌های بارز این طرح دانست و گفت: در این طرح زمین‌های 250 متری به واجدین شرایط واگذار و منازل به صورت ویلایی ساخته خواهد شد ضمن اینکه در طراحی شهر جدید به معماری اصیل و سنتی یزد توجه شده است.

انتهای پیام
captcha