اقدامات ضد‌فرهنگی؛ حربه دشمن برای پیروزی مقابل ملت ایران
کد خبر: 4111777
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
معاون استاندار خراسان‌جنوبی بیان کرد:

اقدامات ضد‌فرهنگی؛ حربه دشمن برای پیروزی مقابل ملت ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: دشمن، اعتقاد به ولایت فقیه و شهادت‌طلبی این ملت را مانع از پیروزی خود می‌داند، لذا بعد از همه کارهایی که برای سقوط نظام انجام داد، اقدامات ضد‌فرهنگی را در دستور کار خود قرار دادند. 

دوره آموزشی ویژه بخشداران و معاونان فرمانداران خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی، ۱۲ دی‌ماه در دوره آموزشی ویژه بخشداران و معاونان فرمانداران استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: با عمل به وظایف خود باید ادامه‌دهندگان راه شهید سلیمانی باشیم و برای احیا و گسترش مکتب شهید سلیمانی تلاش کنیم.

وی با ارائه تحلیلی از موضوع دشمن‌شناسی افزود: دشمنان این ملت از ابتدای پیروزی انقلاب قصد غارت منابع کشور مانند قبل از آن را داشتند که با درایت امام(ره) دست رد به سینه آنها زده شد. 

معاون سیاسی استاندار با اشاره به اینکه آمریکا و کشورهای اروپایی با عقب نگاه داشتن کشورهای جهان سوم با تسلط بر آنها منابع غنی این کشورها را غارت می‌کنند، ادامه داد: کشورهای غربی دریافتند که با مدیریت پیامبرگونه امام(ره) دیگر نمی‌توانند منابع ایران را غارت کنند، لذا برای براندازی نظام برنامه‌ریزی کردند. 

طالبی تصریح کرد: دشمن در دهه اول انقلاب با انجام اقداماتی چون ترور، کودتا، درگیری‌های قومی و قبیله‌ای، حمله مستقیم به صحرای طبس، جنگ هشت ساله نابرابر و... برای براندازی این نظام اقدام کرد، اما ملت ایران با اتکای بر خداوند و ائمه اطهار(ع) توانستند دشمنان ایران اسلامی را شکست دهند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: باید به بهترین شکل به وظایف خود در خدمت به مردم به‌صورت شبانه‌روزی عمل کنیم و نباید برای خود در خدمت‌گذاری به مردم شأنی قائل شویم.

وی خطاب به شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی بیان کرد: شما سرپنجه‌های دولت سیزدهم هستید به این دلیل مردم انتظار ویژه‌ای از شما دارند و نباید تنها در ساعت خاصی پاسخگوی مردم باشید. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: دشمن، اعتقاد به ولایت فقیه و شهادت‌طلبی این ملت را مانع از پیروزی خود می‌داند. لذا، بعد از همه کارهایی که برای سقوط نظام انجام داد، اقدامات ضدفرهنگی را در دستور کار خود قرار دادند. 

طالبی با اشاره به حوادث اخیر کشور یادآور شد: حوادث اخیر هر چند برای نظام هزینه داشت، اما با وجود همه مشکلات مردم پای نظام هستند و دشمن غافل از این است که درخت نوپای اول انقلاب با خون حدود  ۱۳ هزار شهید آبیاری شده است.

انتهای پیام
captcha